Ketchupeffekt på VHC-info, piskade spelare ger tufft motstånd o när jag skriver gnälligt raderar jag

Jodå, nu kom det nyheter om VHC (iaf på A-lagets egen hemsida). Först kom ingenting, sen kom ingenting, sen kom massor på en gång!

duckUtvärdering av nyheterna? Ser bra ut, motståndarna kommer få det rejält bökigt att ta sig förbi VHCs massiva trupp (de har tydligen blivit ordentligt piskade i sommar 😆 )
Ett rejält avbräck på backsidan dock men vad tusan, det löser sig, kanske nån av de nya jokrarna kliver upp och visar framskridskorna… Hur som helst ser det väldans positivt ut för kommande säsong.


(Bilden kommer självklart från Bibomedia.com)

Hmm, man skulle kunna tro att jag surfar med Felia (har hört ryktas att de har stora problem med uppkopplingen just nu) men icke. Com Hem är det som levererar (för det mesta). Har hänt flertalet gånger att nätet är segt och tvn blir svart. Mycket irriterande. Särskilt när ett program är precis på upphällningen och man ska få se vem mördaren är.
DÅ blir det svart! Jävla skit! 🙂

*massa text*

Jag strök den *pekar* Det blev väldigt personligt och väldigt gnälligt. Och jag tycker jag har gnällt tillräckligt. Även om jag idag faktiskt har en anledning, men jag skippar det idag. Jag skriver gnället nån annanstans, i As öron till exempel 😆

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

2 kommentarer on “Ketchupeffekt på VHC-info, piskade spelare ger tufft motstånd o när jag skriver gnälligt raderar jag”

  1. A skriver:

    Ska jag bli tatuerad i öronen!? Nej tack! Men jag läser det du skriver, och kommer med motkommentarer, hejjarop och allmänna uppmuntringar


Kommentera

