VHC ligger lååångt ner på listan och värk är inte så illa ändå kanske, man kunde ju varit död nästan

Jag vet… De/ni undrar… Vad händer? Vem är nya sportchefen i VHC? Hur lyckades han värva Walle? Ska verkligen Jojo byta klubb till Nacka? Vilka försvinner? Vilka kommer?

*rycker på axlarna*

Jag. Vet. Inte. Och i nuläget har jag andra prioriteringar i mitt liv. Hockeyn, och i synnerhet VHC, ligger långt ner på priolistan även om det ”grejas” lite med det ändå. Bara lite. På sidan om liksom…

Min kropp protesterar. Mot vädret. Mot min vardag. Mot mig. Mot livet. Jävla skitkropp. Den gör ont. Den styr min vardag. Bestämmer vad jag kan och inte kan göra. Jag är faktiskt bara 30 (+2)! Nån j-a måtta får det vara! Jag vill inte längre! Värkjävel! Försvinn ur min kropp innan jag dödar dig! ….. snälla..?

Äh! Vad hjälper det att gnälla (det känns faktiskt lite bättre för en stund), värken försvinner ju inte för det… Nä. Ser fram mot semestern (i augusti), den kommande shoppingturen på Biltema (jaaaa, jag är störd… 😛 ) och tja… livet är rätt spännande just nu ändå 🙂

Och kom igen… det finns faktiskt de som har det värre!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

2 kommentarer on “VHC ligger lååångt ner på listan och värk är inte så illa ändå kanske, man kunde ju varit död nästan”

  1. MyyZz skriver:

    *garvar så jag gråter* läste förvisso inte artikeln men jag såg rubriken ”vaknade upp på bårhus” men det är iallafall skönt att veta att det finns de som har det värre. Men det är faktiskt skönt att gnälla ibland o det är bajs med all värk.
    Kramkram

    • vhcbloggen skriver:

      Hehe, jomen man måste ju försöka se positivt på tillvaron i allt skräp liksom. Det är inte så lätt ibland, men det brukar alltid finnas nån stackare som har det värre 🙂


Kommentera

