Facebooklänkning förbryllar, inga frågor utan svar blir sura miner o vem är här eller där och läser?

Dagens fundering:

Hur i hela he-tet kan folk komma till bloggen via Facebook? Från bilder hos folk jag inte känner till? Oerhört märkligt. Finns ingen länk från bilden på FB till bloggen så jag fattar nada… 😕 Jaja, dagens mysterium… 🙂

Är skolorna slut nu? Tycker andelen fjortisar och andra fyllskallar ökat i antal de senaste dagarna, men det kan ju bero på turisterna också kanske?

Jag är ju med på en dejtingsida också… Och har upptäckt att jag kan skrämma bort folk eller killar kanske det heter, med bara ord. Moahahaha! Numer ser jag det som en kul grej, att killar slutar skriva efter ett par tre meddelanden eller blir fruktansvärt förnärmade och kallar mig för diverse saker när jag ärligt säger att jag inte är intresserad. Alltså, fråga inte om du inte vill ha svar då! Puckskal!
X står mig fortfarande bi. Ska bli intressant att se hur det hela vecklar ut sig. Tar inte ut nåt i förskott, vare sig det är positivt eller negativt. Väntar, bidar min tid och funderar över hur jag ska få ihop det hela. Nåja, det får framtiden utvisa. Jag vet bara att jag blir glad av honom. 🙂

Saknar extrajobbet, men tiden finns inte tyvärr… Kollegorna frågar efter mig, men jag kan inte. Inte just nu. Varför finns det inte tillräckligt med tid när det finns så mycket jag vill göra? 🙂

Jag undrar ibland vem som läser bloggen. Det finns åtminstone läsare som återkommer, varav den ena är A… Ni är inte många, men ni finns. Och det blir jag glad för. Sen tittar jag på statistiken. Jämför min och hundens blogg, och inser att min blogg ligger i lä när det gäller läsare. Återkommande alltså. 349 för honom, 152 för mig.

Nää, jag vill inte visa mitt ansikte SÅ mycket ;P

Nää, jag vill inte visa mitt ansikte SÅ mycket ;P

Å andra sidan kan jag väl ta det som en komplimang, eftersom jag skriver båda… 😉 😛 Antar att hans är mer underhållande än min. Men det skiter jag i, här kan jag skriva vad jag vill. Läs eller låt bli. Haha! Däremot går besöksantalet upp när det är hockeysäsong, får se hur det blir nästa sesse. Med att skriva om VHC menar jag…

Tror det är dags att lägga ner för idag. Finns annat jag skulle kunna/vilja vädra, men det får vara. Jag kan skriva ”jättehemliga saker” i min dagbok… Jodå, jag är över trettio och skriver fortfarande dagbok. Mycket för att jag ska komma ihåg vad i he-te jag pysslar med om dagarna… *garvar*

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

6 kommentarer on “Facebooklänkning förbryllar, inga frågor utan svar blir sura miner o vem är här eller där och läser?”

  1. Haha, jag glömmer att skriva dagbok! Hittade mina gamla häromdagen, inte mycket bekymmer man hade då. Håller alla tummar och tassar om X

  2. vhcbloggen skriver:

    Jag skriver flera gånger i veckan, då har jag nåt att läsa sen när jag väl fått diagnosen ”Oåterkalleligt senil” *asg*
    Tackar tackar! 😀

  3. Mumma skriver:

    Jag finns inte på Facebook och ändå hittar folk min blogg via facebook.

    Jamen nu har jag lagt din blogg till Google reader. Äntligen!
    Och ska läsa i kapp senare.
    Ishockey är inte min grej nu. Så jag har missat att du skriver om annat. men här finns ju allt jag vill veta!

    kram

  4. vhcbloggen skriver:

    Visst är det konstigt? Jag fattar inte hur det går till det där… 😕

    På sommaren skrivs det om annat här, mycket hockey under vinterhalvåret dock men inte bara så du är så välkommen! 😀

    Kram!

  5. MyyZz skriver:

    Jag förstår faktiskt att Lix har många besök, du skriver på ett sånt sätt så att jag väldigt väldigt gärna skulle vilja träffa den vovvsen, jag är nästan kär i honom jag me:-):-)

    Puss till honom o kram till dig:-)


Kommentera

