Snygg men dum, soffmys utan dåligt samvete, nya gaddningar på gång o senaste favoritbloggen länkas

Min kropp är inte min favorit just nu. Jag har sagt det förr, den är snygg, men jävlar så dum! *garv* Seriöst! Det känns som jag är inneboende i min egen kropp, får inte bestämma själv. Surt. Men! På plussidan är ju att min värk bara ligger på typ 3 de senaste dagarna. Domningarna, yrseln och skakningarna är ett kapitel för sig… skitkropp!

Å andra sidan behöver jag inte få dåligt samvete när jag bara ligger i soffan (eftersom kroppen bestämt att här ska inte röras på sig inte) och myser med hunden framför tvn 🙂

Myyys! :)

Myyys! 🙂

På måndag är det dags för ett första besök till en ny tatuerare. Ska se om han kan fixa/fylla i/fylla ut den gamla och göra den nya så som jag vill… Jag hade tänkt gå till en annan först, för att den studion låg närmare jobbet, men när jag tittade på deras bilder av tidigare gaddningar så kände jag att ”njaaaaeeee… nej… ” Inte min stil och inte så snyggt gjorda heller. Jag ska ha mina tatueringar resten av livet, då ska de bli bra också. Tycker man får vara kräsen då. 🙂

Förresten blev jag tipsad om en tatuerar-blogg. Tack JS! 😀 Den är skitbra! La till den på Bloglovin illa kvickt. 🙂 Det kommer en länk i ”bloggrullen” också.

I huvudet på en tatuerare – Den rekommenderas varmt! 😀

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

Kommentera

