Omark är inte alls nån smurf, whoi’ Loui och med debuntanter i truppen kan det bli riktigt intressant

Hejsan hoppsan det här kan bli ett riktigt intressant VM! Omark hade jag lite koll på innan (ruggigt imponerad av hur stark han är) men hallå? Vem fan är Loui Eriksson liksom? Snacka om att presentera sig! *lyfter på den fiktiva hatten*

Okej, vi skippar det där om den andra perioden, men shit… Som sagt. Det ska bli intressant att se fortsättningen på den här turneringen. Visserligen är väl inte Österrike någon direkt värdemätare av klass men de bjöd på ett par tre kniviga situationer. Målet de fick… Njaaa, jag gillar ju Honken men jäkla skit att han kollade åt fel håll…

Fick se en hel del snygga tacklingar, vackra mål och bra passningsspel (andra perioden räknas fortfarande inte…)

En sak funderade jag på, måste kolla upp det, varför tjatade kommentatorerna om Omarks storlek hela tiden? Är han också smurf? *kollar Elite Prospects* Mäh! Han är ju lång! 175 cm, det är väl inte litet heller? Eller är det för att jag är kort som jag tycker alla över 165 cm är långa kanske? 😛

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Kommentera

