Jeff Dunham är mer värd med plast, hockey-VM blev junishockey o kroppen borde misshandlas

Ursäkta men kan nån förklara det här för mig –

Jeff Dunham, Arguing with myself

CDON.COM

cdon

Discshop.se

discshop

Frågan är, har cdon vänt på siffrorna eller varför är det så stor prisskillnad på samma dvd? Jag bara undrar… Det är ju samma innehåll! Den enda skillnaden jag kan se är att den dvdn från discshop är i ”kartong” (?)

Jaja, skit i samma… Men lite märkligt är det, håll med om det?

En sak som stör mig nåt så infernaliskt just nu (förutom huvudvärken som vägrar släppa… nånsin! Seriöst! Jag har haft ont i huvudet flera veckor nu!) är att jag lyckats slarva bort min resedagbok från N.Y-resan… 😦 Visserligen finns den i bloggen men det är aningen störigt att behöva knäppa på datorn varje gång jag vill läsa om den. Och var bilderna är..? Who knows liksom. Extremt störande! *morr*

Snart får man se hockey igen! 😀 Somliga, som inte borde få kalla sig hockeyintresserade öht *blinkblink*, tycker hockey-VM kommer alldeles för ofta och att vanligt folk tappar intresset för hockey när det spelas VM varje år… Tss! Inte då! Vill man ha fram nya / fler Omark, Bäckström, Nylander, Lundqvist, Sundin och Lidströmmare så är det bara nöta på de nya och ”gamla” hockeytalanger vi har. Exponera de så mycket som möjligt, gör hjältar av de, så växer ungarna upp och vill bli hockeyspelare istället för ligister eller annat dumt (chefer till exempel 😛 )

Har lite fler tankar om det där med junishockey och hockey-Sveriges framtid men just nu är jag helt slut… Min kropp stör mig också… Om det inte gjorde så ont (och det var för det faktum att jag faktiskt är mentalt frisk, jo det är sant) så skulle jag slå på den för att den är så jävla dum och tror att den är 87 istället för 32! Jävla idiotkropp! Den är snygg, men gör förbannat ont… *svär en gång till men det bör inte återges i text*

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,

2 kommentarer on “Jeff Dunham är mer värd med plast, hockey-VM blev junishockey o kroppen borde misshandlas”

  1. MyyZz skriver:

    inte för att jag vet nåt ….men en sak är jag mer än j*vligt säker på ….. det är att
    FÄRJESTAD vann SM-guld i år igen ….. hur många guld har de tagit egentligen ……
    Så är det ….. sämpa mera vahannuhetteidittinlägg;-);-)

    *puss* iallafall:-):-)

  2. vhcbloggen skriver:

    *garvar* Just det, det är ett rejält gäng tror jag… 🙂
    Ha det kalas! *kram* 🙂


Kommentera

