118 100 vet nästan vem jag är, nye läkaren leker detektiv med mitt smärtschema och i mina drömmar är jag bilmeck?

Fick idén från Lady Dahmer och Knivlisa (sjukt roliga bloggar för övrigt, bör läsas!)

Jag är tydligen en kille, om man ska tro 118 100 iaf… Så här blev svaret på min fråga ”Vem är vhcfan?”

118100 tror att Vhcfan är en sympatisk och gladlynt kille som gärna är ute och springer med sin hund som vi tror är en borderterrier!

Sympatisk? Det vill jag påstå att jag är i väldigt hög grad.
Gladlynt?
Jodå, jag har mina stunder. 😉
Kille? Näää, sist jag kollade satt allt där det skulle och inget extra hade tillkommit…
Springer? Nja, inte så mycket numera tyvärr, men jag är gärna ute i skogen med hunden. Som inte är en borderterrier längre, utan en cane corso.

1. Borderterrier (otrimmad dock, hon ser ju helt galet rufsig ut 🙂 )
2. Cane corso (något oborstad, men ack så charmig…. 😉 )

© vhcbloggen

© vhcbloggen

För övrigt var jag hos min nya läkare i måndags (och lägligt nog har jag haft feber sen i söndags…) En läkare som lyssnade, tog mig och min smärta på allvar och verkade villig att ”gräva” för att reda ut varför min kropp skriker att den är 87 trots att det faktiskt står på körkortet att jag är född 1976… 😕

Får se vad som händer om en vecka. Han skulle höra av sig då, när han fått alla journaler och ”tänkt färdigt”. Låter bra. 🙂 Hans adept klarar jag mig utan, gillade inte hans framtoning riktigt. Så han får stanna utanför nästa besök.

Förresten, kan nån förklara för mig varför jag drömmer om att jag är i garage/verkstäder hela tiden? Den senaste månaden har jag blivit instängd i en verkstad med Magnus Samuelsson (inte ens han fick upp dörren som de smällde igen 😯 ), försökt rädda livet på en döende hamster i ett stort parkeringsgarage/verkstad och samtidigt försökt göra mig förstådd eftersom jag i drömmen var döv 😕 Jag har också mekat med mopeder, gått upp för en 90-graders backe (som självklart fanns inne i ett garage!) Fattar ingenting… drömmer extremt märkligt nu men jag har jäkligt kul trots att jag har svårt att få fram ett endaste ord…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , ,

3 kommentarer on “118 100 vet nästan vem jag är, nye läkaren leker detektiv med mitt smärtschema och i mina drömmar är jag bilmeck?”

  1. Pia skriver:

    Hmmm vara inlåst i ett garage med Magnus Samuelsson, det kallar jag en våt dröm. Jag skulle kasta bort nyckeln med flit……..flin

  2. vhcbloggen skriver:

    Hehehe, jodu… *funderar* Undra om jag ska gå och lägga mig igen? 😉

  3. […] Bloggkommentar –  Den från Pia – ”Hmmm vara inlåst i ett garage med Magnus Samuelsson, det kallar jag en våt dröm. Jag skulle kasta bort nyckeln med flit……..flin” på det här inlägget. […]


Kommentera

