Årskrönika för 2008

Årets:

Grannar – De uppe i stugan. Vilka människor! Vi fick en parkeringsplats av de! 😀

Resa – Hmmm, Småland eller Dalarna. Småland eller Dalarna? Den här gången blir det nog Dalarna. Bara jag och hunden. Såååå underbart!

Stödkragar – Mina vänner. Finns inga bättre!

Aber – Gissa? Att jag inte får någon diagnos. Seriöst? Jag är ju inte ens deprimerad så vaf.. är det för fel då? Hypokondri?!

Insikt – Jag kan faktiskt inte göra ALLT själv… 😉

Besvikelse – Att min storlek (dvs smurfsize) för somliga innebär att det är helt ”okej” att trampa på mig och behandla mig som skit…

Upptäckt – Jag är fasligt snygg faktiskt 😀 😉

© vhcfan 2008

© vhcfan 2008

Avslappning – Spa på Ronneby brunn med A… Löööövli!

Mest lästa inlägg – Med 393 läsare; Brynäs gick på pumpen, Nackas hockeymorsor vill nog vara med och är det hockey varje da’, då är jag gla’!

Mest frekventa fråga – Kan du jobba gratis? Kan du jobba gratis? Kan du jobba gratis? Kan du jobba gratis?
(Jo visst kan jag, men jag har ingen lust! Min hyra gick nämligen upp med trehundra spänn!)

Veligaste – Jag tyvärr. Nätdejta eller inte nätdejta, det är frågan… Orka liksom… (Men likförb… har jag nu ett konto på en av dejtingsajterna… *garvar*)

Fundering Hur i hela *pip* står män ut med kvinnor? (För att vi är underbara? 😉 )

Fegis – Da big boss…

Pinsammaste – Vissa vuxna människors beteende…

Bloggkommentar – Den från Lasse;
” Var är dom…? Jag kan spöa dom… Om du inte redan gjort det..
Stå på dig… Jag är på ditt lag.”

På det här inlägget: Nä nu blev jag både ledsen, besviken och skitarg, men i stridens hetta o feberyran blir det nog eett å annat ’faaan’ också

Ord ”Blinkers ditt j-a as!” …är några ord som upprepades rätt frekvent under året… 😉

Förlust Nitro. Den svarta vappen med det stora hjärtat. Himlen saknade en svart cane corso-valp med storawp5469 vänliga ögon och ett hjärta av guld.

VHC-vinstDen här

Pucko ”Bäverpappan” eller vilken bilist som helst som inte är jag… 😛

Längsta – Ett halvår mellan klippningarna… *skakar på huvudet*

Härligaste – Mysstunderna i soffan med 40 kg corso 

Äckligaste – Toaletten på rastplatsen på väg hem från Dalarna… *ryser*

Nya beroende Den här j-vla låten/videon!
Den är helt sjukt bra, och beroendeframkallande.

Saknade – Mormor och morfar… 😥

Mest senila – Det måste vara jag som vanligt, för jag minns knappt ett skit av 2008… *garvar*

Skrattframkallande – Jeff Dunham eller f’låt Jef-fa-fa Dun-ham

Citat – Tornbergs “Släppa tutten och spela som män” lär ju bli en klassiker.

Jepp, det var det… Nu ser jag fram mot 2009 och hoppas på mindre turbulens och ännu mera skratt! 😀

Ha det fantastiskt allihopa!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

3 kommentarer on “Årskrönika för 2008”

  1. Lasse skriver:

    Nå, har dom fått vad dom tål eller ska jag kavla upp ärmarna…?

  2. vhcbloggen skriver:

    Jajjemän! De slog sig själva på näsan i slutänden, moahahaha!
    Tack för uppbackningen, jag hojtar till om det blir en nästa gång. 😀
    Ha ett kalasbra 2009!

  3. […] för 2008 Jag ska göra som matte, en årskrönika. Fast jag tar nog med lite andra kategorier tror jag… Okej, då kör […]


Kommentera

