Flyt i julhandeln, webbis avhopp skapar frågetecken och om jag får som jag vill blir soooovmorgon imorrn… :)

Klockan är som vanligt alldeles för sent. Hunden snarkar i sin säng och i bakgrunden diskuteras mord i Miami…
Julklapparna är inslagna, men det är väl det enda. ”Måste” städa, diska, baka… jisses vad trött jag blev nu… *ler*
Egentligen måste jag ingenting, för det är bara jag som ser skiten så… *rycker på axlarna*
Hade en hel del flyt när jag var och handlade tidigare, hittade parkeringsplats väldigt nära butikerna jag skulle till, lyckades pricka in rätt kö tre (!!) gånger och blev klar inom en timme (jepp ”inom” en timme, dvs, jag parkerade, gick och handlade och kom tillbaka 47 minuter senare, och ja, jag erkänner, jag är en tidsnörd också) Väl hemma bestämde sig hunden för att det var läge att mörda grisen. Gummigrisen som låter knoooooooooorrrrrrr-schsssss när han biter i den. Han lyckades inte kan jag meddela. Bra kvalitet på den där grisen…

VHC-boysen gav mig en riktigt fin julklapp med sin kalasseger ju (förövrigt glömde jag skriva om debutanten, #9, som gjorde matchens nionde – jo det är sant! – mål. Hur sjukt är inte det?! Helt underbart ju!)
Sen slutar tydligen webbredaktören också. Undra varför? *nyfiken i en strut* 🙂
Hur som helst. Det kan ju bara bli bättre? Försiktig optimism så blir jag glatt överraskad sen! 😀

Ska bli skönt med lååååång ledighet, bara sova, äta, lufsa runt i skogen med hunden, fota och ha det bra… Hoppas ni får det minst lika bra!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

Kommentera

