Märkliga ting händer på VHCs officiella sida, Sollentuna har satt nivån redan nu och egentligen borde jag vara mer ödmjuk… egentligen..

Förlåt… men jag kan verkligen inte låta bli…

Målvakten Marcus Waxbom närmar sig med stormsteg Johannes Rundgren i Hästan-ligan. Johannes har samlat ihop 20 poäng, men i den senaste matchen fick Marcus tre poäng och har nu 16 poäng totalt.

Källa: Värmdö Hockeys Officiella klubbsida

Förlåt vem? *fnissar* Wax-bom? Nää, nu är det för slirigt på tangentbordet igen… 😉
Jag vet! Kan man inte stava är det inte lätt och egentligen borde jag vara mer förstående antar jag, eftersom jag i nuläget är snarast dyslektiker. Däremot är min bror det, på heltid, och han är så trygg i själv att han frågar om stavningar och huruvida det ”ser bra ut” innan han släpper iväg ett skrivet dokument…

Mer från officiella sidan då…

14 december 2008 16:15 av suporter

?

varför ser match referaten olika ut på a-lagets egna sida mot vad det gör här?

Jaa, det kan man fråga sig. Kan det bero på att referatet på A-lagets egen sida är ”klippt och klistrat” från originalet medan det på klubbsidan är ”klippt, klistrat o tilltufsat”?

Vad gäller morgondagens fight mot Sollentuna känns det lite som om motståndarna redan lagt ribban för var nivån ska ligga… Så långt ner som möjligt…

Bortamatch mot starka Värmdö som har en första femma som producerat över 170 poäng i tvåan. Det gäller att få stopp på den samt ta vara på dom chanser vi producerar. Det var mer än lovligt tamt i förra matchen mot Norrtälje vilket gör att vi kommer att bli tvugna att vaska om lite i formationerna och göra mer plats för blåställs spelare som verkligen kan ta ett blåmärke och dela ut en propp.

Källa: Sollentuna Hockey A-laget

Jojo… Får väl bara hoppas det är en av de bättre bra division 2-domarna som kan hålla styrsel på både spelare, ledare och publik… 🙂

Ska bli spännande att se matchen imorrn, blir nog rejält med röj både på isen och i publiken.

Kom igen nu!

Drag på läktarn så VHC får vind under vingarna att ta sig genom hela Alltvåan med flaggan i topp!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

2 kommentarer on “Märkliga ting händer på VHCs officiella sida, Sollentuna har satt nivån redan nu och egentligen borde jag vara mer ödmjuk… egentligen..”

  1. Mr Manager skriver:

    Lycka till mot Sollentuna. Själva har vi Rimbo och jag talade med Er coach idag och han antydde att de inte spelar det renaste spelet. Snart möts vi igen 6/1 Kl 16…då vinner vi

  2. vhcbloggen skriver:

    Nä Rimbomatchen borta var visst ingen hit, SHC-matchen kunde slutat roligare tycker jag… Ett kryss liksom 😕
    Haha, jojo, vi får väl se! 😛


Kommentera

