Förlåt polisen, Värmdö torskade mot Nynäs men Brynäs snodde en pinne för DIF i Globen!

Förlåt polisen! Kan gissa att jag orsakade lite sura miner när jag inte flyttade på mig fort nog…
Normalt hör jag sirenerna, men inte den här gången (kan inte minnas att jag hörde några öht), det var först när polisbilen började blinka med helljuset som jag irriterat tittade i backspegeln och såg blåljusen… 😳 Jag hade nämligen haft en annan tomte i häcken ett bra tag och trodde det var han som blinkade på mig, därav irritationen… När jag flyttade på mig höll jag dessutom på att smälla med Toyotan som drog på i 190 samtidigt som jag svängde in i andra filen (undra om det var därför jag inte såg honom?)
*kollar polisens hemsida men hittar ingen orsak till blåljusen, kan ha varit älgolyckan vid kyrkan iofs*

Nåja, VHC torskade borta mot Nynäs. Inte för att vara sån men det var tyvärr inte så oväntat. Jag tänkte precis som lagledaren, en match mot ett lag som Nynäs, efter en storslam mot Ekerö, är inget drömläge direkt.

Å andra sidan vann Brynäs, borta, mot Djurgården. Skööööön seger, ska tråka DIF-boysen på lördag. Moahahaha! Brynäs och Widing, han platsar bra i landslaget tycker jag. En riktig gnuggare som jobbar häcken av sig och får utdelning! 😀 Härligt Widde! Ooooiiih!!

Nähä, dags för Sudret på lördag. Och på söndag är det bortamatch, mot Sudret. Och det suger *svordom som inte lämpar sig i tryck* att jag varken har pengar eller huliganvakt så jag kan följa med den här gången heller… *snyft*

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , , , ,

Kommentera

