Värmdö får inga segrar serverat, Ekerös A-lag ska ha en eloge för sin kämpaanda och ingen sprutlackering trots märgben till hunden

Ja jävlar, det är nästan så jag tycker lite synd om Ekerö… Torska med så stora siffror, det är nog inte kul. Men jag måste lyfta lite på den fiktiva hatten för de, att förlora så stort, att vara så utspelade och ändå spela schysst! Och kämpa! Härligt EIK! 🙂

Mina boys missade avslut på avslut men med en skottstatistik på typ 60 – 25 så kanske det inte gjorde så mycket. *ler* Särskilt inte när så många av avsluten faktiskt hamnade där de skulle, bakom Ekerös målis, hehe…

Bra spel, mycket imponerande stämning, härligt go och några tjusiga mål också. 🙂 Riktigt kul att se, jag blir så glad när de är glada! Det är så härlig stämning i det här laget att det är inte klokt

En som inte var så glad av nån anledning var #3. Jag vet inte varför, han kanske missade ett bra läge att sätta en kasse, men han kastade tandskyddet så det ven om öronen på mig. *ler*
Skönt att de visar känslor i alla fall, mest glädje men även en massa jävlar anamma!

Matchens skönaste citat kom från #24 när han kastade en blick ovanför vår kasse;
”Men va’ fan är det för siffror?”
Det är en etta, en trea och så en nolla vännen… 1 3 – 0

Längtar till referatet, de är långa, faktaspäckade och jäkligt bra skrivna (så hoppa å skit LVHC-fans!)

Gillar verkligen det faktum att publiken i viss mån börjat hitta tillbaka, för kom igen… VHC bjuder på show! 🙂 Finns väl inget bättre sätt att spendera en trist vardagkväll på?
Eller jo, det finns ju en del saker som kanske smäller högre, men jag är singel just nu så… 😉 😛

Skyndade mig hem (eller ja, mina medtrafikanter tyckte jag körde långsamt eftersom jag faktiskt höll mig till hastighetsbegränsningarna…) Var beredd på att mötas av sprutlackerat kök och hall nämligen.
Min fyrbente vän glömmer nämligen bort att han ska göra både nummer 1 och nummer 2 ibland när han är ute… Finns ju så mycket annat att pyssla med, skrämma joggare, pensionärer och katter bland annat.
Dessutom hade jag givit honom ett stort märgben innan jag åkte…. Inte så smart kanske…? Normalt klarar han av sånt galant, men situationen var ju lite onormal.
Öppnar dörren och möts av en väldigt trött ung herre, med märgbenet i munnen, och öööööverlycklig att jag är hemma. Så nu har jag en käck blåröd bula på hakan… *ler* Det är smällar man får ta… Varken kök eller hall var ju besudlat med några sorters kroppsvätskor *ler igen*

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

Kommentera

