Ett klipp så blev jag vackrare, Brynäs imponerade inte på nån mot Modo och hjärtat klappar för fler än familjen

Wow! Tänk att en klippning och lite hårfärg kunde göra så mycket… Kommentarerna har flödat hela dagen:

”Vad fin du är!” ”Snyyyggt!” ”Det var jättefint!” ”Du passar jättebra i den där frisyren” och den mest förvånande (med tanke på vem den kom från) ”Vad vacker du är!” 😯 Inte varje dag jag får höra så fina ord. 🙂

Eh? Oj..! Det var ju nästan roligt att sitta på slötrist personalmöte med den egoboosten jag fått… 😀

Lite taskigt att inte visa va’? 😛 Okej då, men lite (läs: mycket) editerad….

Jajjemän, så ser jag ut… typ… *garvar* Tänker inte visa hur håret såg ut förut, det var hemskt! Min frissa tjänar inte så bra med pengar på mig, som kund, eftersom jag alltid glömmer bort att boka ny tid. När skallen sen ser ut som ett jädras skatbo, DÅ! Dååå… glömmer jag ett par veckor till. Sen lägger jag in en påminnelse i telefonen att jag ska ringa och boka tid. Det är nästan helt makalöst att hon vet vem jag är när jag ringer. Men det kanske inte är så svårt egentligen, jag säger bara ”Hej, det är vhcfan… Du vet, hon med randiga håret” :)
Innan jag började jobba på mitt nuvarande jobb så var jag jätteduktig att gå till frissan, men det var ju för att jag för det första tjänade mycket bättre och för det andra ville underhålla mitt randiga hår… 🙂 Har nog en bild på det också nånstans…

Nääääääääää! Men vänta nu! Det här är väl ingen ”sån” blogg? Hockey! Eller ja, som Brynäsare är ju inte livet så munternt just nu… Modo krossade BIF med 6 jävla NOLL! Seriöst! Vad hände liksom!? Dessutom har jag en svag aning om att det såg ut på liknande sätt förra sessen… Coach var inte ett dugg imponerad (men säg den brynäsare som är det just nu) och det kan jag ju förstå. En sejour på sjukan och vad händer? Var hela laget inlagt eller? Jag vet, ”stand by your team”, men även om Brynäs har stulit en del av mitt hjärta så känns det tungt att de spelar (eller inte spelar) sån hockey… Jaja, nya matcher, nya chanser, nya resultat! 😀

Hur går det för laget som värmer mitt hjärta mest då? Alldeles lysande faktiskt, tackar som frågar! 😉 Vinst mot Skarpan senast, på bortais. Gött mos det!
På fredag är det dags för Hanviken, hemma. Hanviken som just nu leder tabellen (Värmdö halkade ner på en tredjeplats med en poäng mindre än tvåan och ettan i tabellen).
DET blir nog tufft och gissa vad? Som vanligt, vid den här tiden på året, så kan jag inte vara med på just den matchen. Det suger! Men å andra sidan så måste man prioritera i livet och min familj går alltid först! 🙂
(Bilden på hjärtat kommer från Bibomedia.com)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

Kommentera

