VHC o Ekerö skickar baskilusker till varann, NIK ska få nåt när de kommer och jag har nog fått en släng av hamster-DNA

Den här gången är det VHC-grabbarna som fått stora influensan så matchen mot Ekerö (borta) är inställd. Undra just hur mycket de umgås? Ekerö och VHC menar jag… Kompisar från förr? Eller bittra fiender som skickar influensavirus till varandra kanske?

Nästa drabbning blir den 21:a mot Ormsta på bortais. Undra just om de vill ha revansch? Skulle tro det va? 😛
Sedan är det dags för Norrtälje att få stryk i Ekhallen… nämen nej hallå… så får jag väl inte skriva? Jag menar ju att Norrtälje är varmt välkomna att få pisk i Ekhallen… Jag menar…. ÄH! De får komma och kämpa för segern menar jag ju!!


Idag har jag varit nära att få uppleva en hjärnexplosion på nära håll… Jag har väl tidigare nämnt webbdatabasskitprogrammet som fungerar i det närmaste, inte alls… Så idag har jag suttit i telefon med supporten för skitprogrammet, utan att få vettig hjälp, har fått ytterligare tre stoooora projekthögar på mitt bord eftersom mina kollegor verkar fullständigt handlingsförlamade när det gäller administrativt arbete och dessutom har ingen av mina ”medhjälpare” (som ska avlasta telefonbördan) lyckats med bedriften att lyfta på luren själva mer än en gång var… Inte konstigt att jag ser ut som en jävla hamster med golfbollar i kindpåsarna! Ja, eftersom jag spänt käkarna så hårt att jag ser svarta prickar framför ögonen snart!

Ååååh vad det ska bli skönt med helg! Imorrn ska jag ta en whiskey när jag kommer hem, tänker slå på ”stort” och ta av min 12-åriga McAllen… Mmmm… kan det inte vara imorgon nu? 🙂

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,

2 kommentarer on “VHC o Ekerö skickar baskilusker till varann, NIK ska få nåt när de kommer och jag har nog fått en släng av hamster-DNA”

  1. vhcbloggen skriver:

    Åh! Tack så mycket! Vad glad jag blir! 😀


Kommentera

