Favoriterna i VHC trillar bort en efter en, webbis är ett #*%?&/ och min kärlek för min bil är nog sund tror jag…

Wow! VHC började med att spela riktigt bra hockey med fart och disciplin, lite ”fjutt-fjutt”-spel från ett par spelare men sett över hela matchen var det marginellt.
Gissa vad? Jag ska inte ha favoriter i laget, det har jag ju kommit fram till tidigare men jag lär mig visst aldrig. Favoriten #9 – borta från truppen. Han fick operera höften och ”long gone”… J-a skit också! Såna spelare behövs ju! Får försöka låta bli att hitta nån ny favorit, men nya #19 ser riktigt intressant ut. Ja, alltså, spelmässigt.

Sen kan jag meddela, från väldigt säkra källor att klubbens webbis är ett riktigt *får nog inte skriva så* Han beordrade ner en kille till hallen, för att göra intervjuer och ta bilder, när han (webbis alltså) sen la in det på hemsidan skrev han under med sitt eget namn! 😯 Och den snubben ska vara journalist?! En journalist som stjäl material från andra är inte mycket till journalist tycker jag.

Gårdagens match var som sagt ett riktigt glädjepiller, det behövde jag. Mitt liv just nu är i upplösning känns det som och att stå i hallen känns som en av mina få fasta punkter.
Och så en liten parentes – Ååååååååååååååååååh vad älskar min bil!!! 😀

Nä, nu ska jag köra igång med stans absolut tråkigaste jobb, men vad fasen, det är ju bara jag som kan göra det… Eftersom kunden vägrar ge behörighet till någon annan… Dumt, tycker jag.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Kommentera

