Stört matchschema, Dr Jekyll & Mr Murray, gubbgävlen Molin stannar i BIF och det var väl inte vara så svårt att hitta hit, med de sökorden?

Det stör mig nåt enormt att (jag inte är på plats i Kanada) Tre Kronors matcher går så sent! Och matchen igår var tydligen väldigt bra… *suckar*

Nästa match spelas väl också mitt i natten kan jag tro… Undra om det är läge att ta ut lite komptimmar?
*kollar tv6*
Eh? Va?

14 maj Onsdag QF1 18:30-21:45

Nu är jag nog ute och seglar igen… QF1, Qualification Final 1, mellan ? och ?… 😕 *letar*
Schweiz – Ryssland verkar det som *fortfarande noll koll*. Fast jag hade gärna sett en Norge-match. Skulle vara kul att se de spela faktiskt. 🙂

Sveriges nye ”buse”, Douglas Murray, verkar vara en riktigt trevlig kille. Utanför isen. Som motståndare är det nog inte lika trevligt att träffa på honom. 🙂 Hoppas hans attityd och energi smittar av sig på övriga i laget.

Och ”gubbgävlen” Ove Molin stannar i BIF ett tag till, taaaack för det! Eller ja, det är ju inte säkert än, men ärligt… Ett råkallt Sverige mot ett solvarmt Italien, då är inte valet så svårt va? 😉 Klart han spelar i Brynäs även nästa sesse!

Sökordsfrenesi verkar det varit på sistone. Besöksstatistiken gick ju upp nåt så inåt he…. pga mitt twingly-horeri och med det, också sökorden… *ler*

hur gör man när man flörtar med en äldre m – ..an, antar jag? Jag vet! Jag vet! Var yngre bara… en tio femton år yngre…
vem är huligan – Min fyrbente slyngel brukar kallas det ibland. Annars föreslår jag wikipedia för såna frågor.
douglas murrey kämpe – Jotack, det har vi sett. 🙂
vad kostar huliganer – Tja, de säljs till kilopris har jag hört
varför blir inte valpen trött – Han ÄR trött, det är bara det att han inte vet om det.
får man sparka in pucken i hockey – Inte med flit, men det går bra om man har gud på sin sida. Då kommer man undan med ALLT! (Nääää, jag gillar inte HV71…)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,

Kommentera

