Intet nytt om Nacka o Hammarby-fusionen, minnet sviker, Månsson drar norrut och nu kommer Kung Henke

Ser att det är fler som sökt på ”nacka årsmöte maj hockey” men tyvärr, ingen ny information på Nackas hemsida. Själv har jag mina aningar, Hammarby Hockey är satt i konkurs och hur många icke röstberättigade i NHK som fick sin vilja fram vet jag inte, men jag tror inte de fick det. Trist för de ”hockeymorsor” som gärna ser att pengarna som matas in i klubben går till småttingarna och deras framtida hockeykarriärer.

Sen var det nåt annat jag tänkte skriva men självklart har jag ju glömt det…. Suck… Här går jag och tänker på nåt jätteklyftigt i flera dagar och så kommer jag inte ihåg det sen…

Många har sökt på ”Mathias Månsson” och ”Mathias Månsson flickvän” vilket får mig att undra vad BIFs buse hittat på nu då… 😛 *letar på nätet* Jahaja… Han byter klubb den uslingen! Från Brynäs till Skellefteå. Trist!

Och Henke Lundqvist kommer till VM, kalas! 😀 Ska bli hur kul som helst att se vad (eller hur mycket) han kan tillföra Tre Kronor. Visserligen gör inte en spelare ett lag men vilken förstärkning! Kanske blir utespelarna lite ”coolare” också om de vet att de har en klippa mellan stolparna?

Andra bloggar om: , , , , , , , , , ,

Kommentera

