Myra å jag har testats, Bäckis spelar VM med Widing och Sjödda scoutar nya talanger efter sin långa semester…

Hittade det här testet hos Myra (Myras Mysterier) och resultatet blev, föga förvånande för de som känner mig, Tänkaren. Log brett (och igenkännande) när jag läste: ”Det som framförallt driver Tänkare är möjligheter – de kan därför ofta framstå som lite i det blå eller att tänka “för mycket”.”


Ska bli jättekul att se Bäckström spela i VM. De som sett honom säger att han utvecklats enormt och det ska bli spännande. Bara en vecka kvar sen drar VM igång, fasen vad kul! Tre Kronors chanser till guld är nog begränsade men man ska aldrig säga aldrig.

Och från Bäckis till Sjödda. Killen som det stormade om inför förra sessen. Nu slutar han. Men blir (självklart) kvar i BIF-organisationen som scout. Typ. 🙂 Det blir nog riktigt bra tror jag. Och jäklars vad avis jag blev när jag läste det här (på BIFs hemsida):

Tommy Sjödin påbörjar sin nya anställning i föreningen den 1 augusti, fram till dess kommer Tommy att vara ledig.

Imorrn kollar jag genrepet mot USA. Förhoppningsvis har de spelat ihop sig lite bättre inför den matchen än den de spelade i Globen. Hoppas också få se Widing spela så bra som han kan, en brynäsare i Tre Kronor måste ju vara bra. 😉


Kan nån förresten förklara varför jag betalar nästan fem tusen i hyra för min tvåa och sen ”måste” gå ut och städa i området varje vår? Vad betalar jag för då? Tak över huvudet? Och lite värme mellan oktober och april men sen då? *garvar* Vet inte riktigt om jag gillar att alla ”krattare” ute på gården blänger surt på mig när jag går förbi med hunden… 😛

Andra bloggar om: , , , , , , , , , , ,

Kommentera

