Tre kronors match var så tråkig att den egentligen inte är värd att skrivas om och när jag kommer med hunden då är det fara å färde på väg

Egentligen är den ingenting att skriva om, matchen igår menar jag. Sverige – Tjeckien… Sicket skräp det blev. Lite fighter men inte så kul resultat i slutänden. Vad gick fel då? Vet inte, bryr mig inte. Hmm… är det vårdepp på gång? Eftersom jag bryr mig så lite om favoritsporten hockey? Eller är det så att jag helt enkelt uppskattar en jämn, hård hockeymatch (så vi börjar inte ens gå in på ämnet ”senaste matchen mellan HV71 och LHC” okej?) Eller kanske att jag faktiskt måste se en match från första nedsläppet? *rycker på axlarna* Jag vet inte. Jag vet bara att den var trist att se…

Förövrigt känns det lite halvskumt när andra hundägare, oavsett storlek på hund, går undan när jag och voffse kommer… Enligt de rykten som går i området är tydligen både jag och hunden farliga. Hmm… kanske ska börja le lite när jag är ute med hunden? Eller klä honom i rosa ballerinakjol? Eller helt enkelt skita i vad folk tror och bara vara glad att det faktiskt finns några hundar med ägare som vi får hälsa på (visst är de snälla? ) Antagligen det senare. 🙂 För vill de inte ge sig i kast med en slyngelcorso så är det deras förlust. Dessutom är ju jag både rasande trevlig och riktigt snygg! 😛

Kommentera

