Första förlusten i kvalserien ger irriterat sinne och TV4 Sport får sig också en släng av sleven för det tycker jag de ska ha!

TV4 Sport… Dags att uppdatera utrustningen? Strömavbrott, hackig bild och stundtals inget ljud… Oerhört irriterande att försöka titta på matchen Brynäs – Malmö.
Ett annat irritationsmoment är kommentatorerna är att en av de säger ”Widding”. Jag vet inte, det kanske ska uttalas så, men när en säger ”Widing” och en ”Widding” då blir det irriterande…

Inte för att Brynäs spelar så där alldeles fantastiskt bra, men ändå. Marginalguden är definitivt inte på BIFs sida i alla fall. Rönnmark är en aning petig tycker jag, åt båda håll. *kikar på matchen* Men nu i tredje verkar han släppa allt?
Att Boorken bytte ut Markström var helt rätt tycker jag, även om jag inte direkt är Korhonens största fan, för det verkar gett resultat i utespelarna åtminstone.

Nu är det bara målen för Brynäs som fattas. Chanserna kommer ju titt som tätt, det är bara de där förb…. marginalerna som inte hänger med riktigt. Eller också är det så att BIF som siktar för dåligt? 🙂

Usch… nu har Korhonen lämnat kassen… Fyyyyy f-n vad nervigt! Blir nästan onödigt spännande. *pustar*

Helvetes jävla skit!! Förlust…. Nu tittar jag på nåt annat…. Bläää… skit också!

Andra bloggar om: , , , , , , , ,

3 kommentarer on “Första förlusten i kvalserien ger irriterat sinne och TV4 Sport får sig också en släng av sleven för det tycker jag de ska ha!”

  1. Therese skriver:

    Ja jag håller med om att Tv4 sport borde uppdatera eller göra något åt sina problem med sändningarna… Måttligt irriterad man blev när ljudet hackade och bilden blinkade till emellanåt… Domaren verkade lite konstig… Ibland var han väldigt petig och ibland missade han väldigt solklarar utvisningar :S Men men ärligt tycker jag att iaf domarna i allsvenskan har haft den kvaliten hela säsongen… Ska tillägga såhär på slutet att ajg tyckte det var en underbar seger :D(Som du då kanske förstått håller jag på Redhawks) Och ang ”Widing” eller ”Widding” Heter vår målvakt ”Hurme” eller ”Urme”??? Själv sa han Hurme iaf… Men enligt vissa kommentatorer heter han ”Urme” Ha en bra söndag

  2. Lasse skriver:

    Fan vad bra vi är… ”Top posts” x 2… Wow… Det ska vara en hockeyblogg i år…

  3. vhcbloggen skriver:

    Therese – Då skulle du se domarna i div.2…. Så jag kanske inte ska klaga, men det är ju lätt hänt när de dömer som vi inte tycker de ska göra… 🙂
    Det där med uttal verkar lite klurigt för vissa.

    Lasse – Så klart! Fy fan va’ vi är bra! 😀


Kommentera

