Kanal 9 missade både här å där, imorrn gäller det för BRYNÄS att visa var skåpet ska stå o mina grannar är ett släkte för sig själva…

Just det kanal 9, ni kanske la ut det på hemsidan, men ni missade informationen på text-tv. *svär* Dåligt! Fast det kanske var bäst? Inte för att jag har någon favorit i något av lagen men ändå, hockey är hockey. Och dessutom slutspelsmatch… Hade blivit för mycket för min stackars skalle tror jag. Jepp, fortfarande skallebank. Det är väl knappast normalt va? Att ha ont i huvudet i tre dagar i sträck? Å andra sidan…. äh… Ni hajjar va? 😉

Men imorrn! Då jäklar! Då sitter jag klistrad framför tvn och kollar Brynäs – Leksand! Eller ja, Leksand – Brynäs, om jag ska vara noga. Men shit the same, jag kommer sitta där, stå ibland, skrika, hoppa, svära, störa grannarna… Då MÅSTE huvudvärken vara borta! Apropå grannar så undrar jag varför mina nödvändigtvis måste umgås i trapphuset och inte INNE i lägenheten?? 😯 Verkar lite märkligt tycker jag…

Andra bloggar om: , , , , , , , , , ,

2 kommentarer on “Kanal 9 missade både här å där, imorrn gäller det för BRYNÄS att visa var skåpet ska stå o mina grannar är ett släkte för sig själva…”

  1. Admin skriver:

    Det kan vi också testa. Glad Påsk!

  2. vhcbloggen skriver:

    Glad påsk! 😀


Kommentera

