Mårtensson drämmer till, VHCs DIF-fans borde också få tvålas till och morgondagens rysare är nåt att se fram mot!

Såg ni Mårtenssons mål igår? Smack! Snyggt! 🙂 Jag gillar Mårtensson, det har jag skrivit förr, och det kändes extra bra att Linköping tvålade till Djurgården ordentligt igår. 😀
Vilken match! Nu ska jag inte påstå att jag såg hela, flippade mellan matchen och Cesar Millan, men det jag såg var riktigt kul! Synd att VHC har slutat spela för säsongen för det hade varit sååå skönt att kunna tråka boysen för att deras kära DIF åkte på pisk! *garvar*

Onsdag, 19 mars, blir det riiiiiktigt tufft. Brynäs mot Västerås. Inte för att jag inte vet vilket lag jag ska heja på, men det är nog tur att jag inte har min goda vän, multi-VIK-fanset, i soffan brevid mig… Kanske slagsmålsvarning? 😉
Jag vet inte vem i VIK som skrivit det, men beskrivningen av BIFs lag är klockren (tyvärr). Kristan Kristan Kristan. BIF har ingen målvakt värd namnet längre, helt riktigt. Matchen imorgon kommer bli riktigt tuff. Jag har sett VIK, de vill, de har fart, de slarvar ibland men verkar ha marginalerna med sig. *suck* Fasen Boorken, hjälp BIF kvar i ES så kan du sitta på altanen och sippa drinkar hela sommarn sen. Semester. Sen. När Brynäs värsta kris är undanröjd. Snälla.

Förresten, en sån här önskar jag mig i födelsedagspresent —> Länk
Ifall ni skulle få för er att vilja köpa nåt som inte har med kameror eller hundar att göra menar jag… 😛

Andra bloggar om: , , , , , , , , , , ,

Kommentera

