Massor av Dagens för idag har det varit helt uppåt väggarna med både det ena å andra och Borås vs VIK – vilken rysare!

Några dagens (för det har varit en märklig dag idag…)

Dagens…

Ovanligaste; Kvinnan som nödvändigtvis var tvungen att stå och ”luta” sig mot mig på tunnelbanan. Trots att det var tomt runt om oss (ni vet de nya t-banetågen? Vid dörrarna, där är det myyycket plats)! 😯

Märkligaste; Den gamla damen som var tvungen att stanna precis mitt för mig och hunden, med sin rullator och bjäbbande bjäfshund. Varför liksom? Min hund skäller vanligtvis inte på andra hundar, trots att han jättegärna vill fram och hälsa, men skäller de på honom då jäklar får jag nästan 40 kg skitarg slyngel i handen… Tack… typ…

Trevligaste; Busschauffören på buss 420, 17.28. Nuff said.

Fetaste; Avtackningstårtan som en kollega bjöd på? Undra just hur många kalorier det var i den biten tårta jag tog? *garvar* Men den var sååå god!

Rysare; Just nu – Borås vs Västerås i play-off matchen… Jisses!

Ondaste; Högerhanden som fick en smäll i tvättstugan (vad den nu skulle där att göra? 😛 )

Tröttaste; VHC-bloggens skribent… Zzzzz….

Gladaste; Hunden. Inte nog med att han fick tokspel när jag hämtade honom på dagis, sen fick han träffa mamma (min alltså) på bussen också.

Skummaste handling; Kvinnan som vid Slussen, efter noggrant övervägande plockade en (1) väl utvald (?) cigarrettfimp och stoppade i fickan…. Eh? Va?!

Apropå dagens rysare. Västerås Stefan Holmgren måste ha en väldigt förstående flickvän… Personligen vette tusan om jag förstått nånting, med de play-off-polisongerna… *ler brett*
Näe, snart dags för förlängningen snart. Fasen vilken hockeynörd jag är! Kan bara inte med att vänta till den 19:e mars för att se BIF spela. Oavsett hur det går i matchen (så hejar jag ändå på VIK så klart 😉 ) så; TACK! Vilken underbar match!

Andra bloggar om: , , , , , , , , , , ,

3 kommentarer on “Massor av Dagens för idag har det varit helt uppåt väggarna med både det ena å andra och Borås vs VIK – vilken rysare!”

  1. […] Fast matte har träffat massor med konstiga mänskor idag. Jag säger ju det, det där släktet är fasen inte riktigt riktigt nånstans ibland… […]

  2. Mocca skriver:

    Rykten gör gällande att Stiffens sambo hotade med att slänga ut honom om han inte trimmade skägget. Så det som blev kvar var ”kycklingklubborna”.
    Men som sagt, det är bara ett rykte 😉

  3. vhcbloggen skriver:

    *garvar* Jag förstår henne! Men å andra sidan ska man väl inte tro allt man hör va? 😉


Kommentera

