Brynäsvinst kanske får djurgårdarna att mobbas mindre, Markström bör hållas fast i BIF och det där med läkare å diagnoser… *suck*

Yes! Tack Brynäs! Förhoppningsvis slipper jag bli ”mobbad” imorgon. För nu kan de inte säga nåt, dessa djurgårdare som också kallas VHCs A-lag med bihang. Brynäs vann! 😀
Okej då, de har inte lyckats med det sen den 26 januari, men ändå! Yeay!
Och den här killen då, Markström, wow! Håll hårt i honom Brynäs! Så han får utvecklas, stabilisera sig i sin roll, växa och bli så bra som han kan. Imponerande!

Förresten ska ju Sudrets Johan Larsson till Brynäs nästa sesse. Inte till ES då men ändå. Jag måste ju helt enkelt gilla killen, trots att han kommer från fel ö… Eller ja, ö som ö liksom. Killen har talang och får chansen i BIF. Härligt!

Just ja, fick ju komma till läkaren efter mycket om och men. Fortfarande är min feber ingen feber, jag fick (förtjänat) skäll för att jag inte använt min astmamedicin ordentligt/som jag ska och tre recept med mig därifrån. Penicillin och mer astmamedicin, men ingen direkt diagnos, infektion pga av astman kanske…? Eller hur det nu var hon sa… Ska bli kul att kunna andas ordentligt igen (det låter ju som nåt att se fram emot… *garvar*)
Så tänkte jag att när jag ändå var där, hos en läkare, så kunde jag fråga om det där på natten också. Jag vaknar nämligen av att mina ben och armar rycker. Det liksom sprätter till så jag vaknar (och det gör ONT).
Men nähädå, det fick jag ringa till min vanliga läkare om imorrn… Eh? Han är inte min vanliga läkare, min vanliga läkare har slutat så jag har en ny. Alltså, både akutläkaren och min husläkare ”känner” mig lika bra/dåligt, så vari ligger skillnaden? Att akutläkaren inte har tid… *suck*

Jaja, shit the same. Jag har försökt få hjälp i ett år, men men… Orkar liksom inte. Fan vad jag gnäller! *garvar* Men jag är sjuuuuk… och har ont…. och får träningsvärk i hela kroppen när jag hostar (hmm… hur lite muskler har jag egentligen? 😛 )

Äääääsch! Dags att sluta gnälla, leva i nuet och se fram mot ditt å datt som är på gång i livet! 😀 Oooooiiiihh!!

Andra bloggar om: , , , , , , , , , ,

Kommentera

