Skvallersnack från Gimo-matchen, deras hemsida suger och jag har åsikter om både det ena å det andra…

Hockeymorsan som skulle hoppa på VHCs #12 var visst ett riktigt måndagsexemplar som gjorde bort sig å det grövsta. Först försöka hoppa på en kille som är hälften så gammal och sen, med viss stolthet, proklamera att hon dessutom ”tillhör laget”. Vid närmare efterforskningar visade det sig vara Gimo-tränarens fru! Oups, liksom! Nä, håll dig borta från ishallen om du inte kan med att lillkillen åker på en tackling eller två när han spelar A-lagsmatch!

Gissa vilka som stod i båset på gårdagens match? Jepp, #9 och #16. Bra laganda! 🙂
Nummer 18 då? Jodå, han var på isen och jobbade och slet. Med helt visir visserligen men det är ju inte så konstigt.

Kikade in på Gimos sida för att se om det stod nåt om matchen men icke. För övrigt tycker jag deras hemsida suger! Sååå irriterande när sidan ”blinkar” och laddar om så fort man kommer in på den. Det som är bra med den är de länkade referaten från UNT Men det är också det enda…

Stod inte mycket på NIKs sida heller, om gårdagens match då då… 🙂

Känner mig smått fattig… Var hos veterinären med vappen igår. Drygt 1.800 kronor fick jag betala, för att få ett recept typ. 🙂 Nä, okej då. Tre röntgenbilder, koll av vikt, mage och öga och så var det med det. Han har ett sår på ögonlocket (in mot ögongloben) så det blev salva för det (hon ville inte sy för det skulle irritera mer), 130 kronor till… Kul med hund. 😛

Nä, nu ser jag fram mot att få göra ingenting, eller så spelar jag ett parti Chuzzle innan jag kryper till kojs… 🙂

Andra bloggar om: , , , , , , , , ,

2 kommentarer on “Skvallersnack från Gimo-matchen, deras hemsida suger och jag har åsikter om både det ena å det andra…”

  1. Emma skriver:

    Hey,
    oj, så det kan gå, tjae, jag lär väl stå som hockeymossa jag också om ett par år när sonen börjat… :S 😀 T gjorde ett besök i moståndarnas bås i yngre år och höll på att få på sig hela laget & co pga detta…

    Oj, voj, ja det är inte billigt med djur, hundar som hästar m.m. Jag håller mig till dammråttor ett tag till innan vi fått besked om det blir ngn voffe från Norr… 🙂

    Hoppas du har en skön helg!

    Kram å hälsn.
    Emma

  2. vhcbloggen skriver:

    *garvar* Ja men du vet ju hur man uppför sig. 😉
    Ta på thermobyxor också, Ekhallen är ju som bekant kall…
    Haha, ja jag har såna råttor jag med… 😀
    Ha det gott!
    Kram!


Kommentera

