Domarinsatsen i kvällens match var rent av pinsam och VHC-boysen är lika lyckliga för oavgjort som för vinst… eh..?

Kvällens match… *suckar lite* Jag låter coach skrika istället för mig (han gör det så bra). Men jag undrar bara, hur ett helt lag, en match kan spela klapp-klapp-spel som är så vackert att ögonen tåras (jaja, jag tar i så det dånar nu) och som ikväll, spela som ett j-a juniorlag…. I bandy! 😯

”Jag tycker vi spelar bra” kläcker en av de ur sig… Jasså? Verkligen? Vilken match spelade han då tro? Självinsikt är en bristvara hos dessa killar. Inte konstigt att coach skriker sig blå, det är tydligen väldigt svårt att få in informationen i skallen på de…

Vette tusan var domarn fått sin licens ifrån, verkar som han hittat det i nåt flingpaket från Lidl eller nåt. Eller så hade han fått det av NIK? Nä, nån måtta får det vara, men det var märkligt att han hittade ”armbågstacklingar”, slashings och andra konstigheter på VHC-spelare, och inte såg en enda hakning eller slashing från NIK-spelare? 😕
Nä du Ågren – du dömer som en sopa!

Kul i alla fall att VHC-killarna blev lika glada för ett oavgjort resultat som om det blev vinst. *ler lite*

Andra bloggar om: , , , , , ,

Kommentera

