Brolle Jr saves the day, inga råd från Amelia men det fixar jag själv ändå o nu jäklars smäller det snart mot Gnesta!

Vill nån vara så vänlig att förklara varför jag drömde om Brolle Jr inatt?! 😯 Mycket märkligt. Och inte sjöng han heller, han var nån sorts ninja-älva som bodde i en liten kartong och hjälpte en tjej som blivit attackerad av nån konstig demon. Och när han räddat henne så formades en amulett (till) i en liten ask hon hade i ett band om halsen… Eh? Va? Själv lyckades jag förstöra ett lopp mellan några medeltida romare genom att rent instinktivt boxa bort en ballong som for mot mig… Så då hamnade den mitt i banan och allt blev förstört. En kollega förklarade för mig hur jäkla dumt det var att göra så. Pga det så var jag tvungen att söka hjälp/skydd hos nån som kunde sånt där med att ta sig undan ilskna romare. Gissa vem? Jepp, Brolle Jr! Nu var han stor och bodde i nåt undanskymt vindsrum nånstans. Minns att jag hade hunden med mig också. Brolle lovade att han skulle hjälpa mig men då fick jag lov att lägga manken till också… Va?!
Sen ringde klockan så jag vet inte hur det slutade men jag antar att Brolle fixade det där…. *garvar*

Förresten köpte jag Amelia igår. För det stod nåt om ”Råden för dig med ett pappa-sår som inte läker” så jag tänkte ”Vad bra, jag kanske kan få lite tips?”
Men det stod inget om ”min” pappa… Utan att säga för mycket om just det, så måste jag säga att jag blev lite besviken. Eftersom det inte fanns några råd för mitt pappa-sår… Jaja, shit the same… Jag gör väl som jag alltid gjort; Fixar det själv. 🙂

Nä, fy så tråkigt ämne. Över till en av mina kärlekar istället… *ler brett* Hockey!

Match ikväll som sagt! Min lilla depp har gått över och jag ser fram mot en spännande, målrik och rolig kväll i Ekhallen! Nu jäklars!
Det blir nog en intressant och tuff match hur som helst, hoppas VHCs darling fans dyker upp med lika mycket fart i sig som boysen! Gillar verkligen att ”Mormor” och hennes gäng är tillbaka på läktaren (hoppas bara att det inte var tillfälligt bara) och att det är mer fart på supportrarna över lag. Dessutom verkar de ha ökat i antal. Löööövli! 😀

Hoppas på fullt lag ikväll och att killarna har kraft, ork, lust, glädje, vinnarskallar och stenhårda skott! Vad fasen, de får väl skjuta så pass hårt att puckhe-etet faktiskt går rakt igenom målis?! Å andra sidan blir det kanske lite blodigt… och kort om målvakter tillslut… *ler lite*

Så! Gör er beredda att kuta ner till Ekhallen ikväll klockan 19.00, för då smäller det mot Gnesta!

Andra bloggar om: , , , , , , , , ,

8 kommentarer on “Brolle Jr saves the day, inga råd från Amelia men det fixar jag själv ändå o nu jäklars smäller det snart mot Gnesta!”

  1. Missjeni skriver:

    haha tack 😀 spelar ingen roll hur du hittade till mig, jag är lika glad för det 😀 Välkommen tåer!

  2. vhcbloggen skriver:

    Tackar så mycket å tack det samma! 😛

  3. Katta & Doriz skriver:

    Men va f*N… Här går jag in på ”Mattes blogg” på Lix sida. Och så kommer jag till en blogg om hockey….. Ja du är bra konstig du! *asg*
    Kram

  4. vhcbloggen skriver:

    *garvar* Visst är jag!? 😀
    Kram

  5. A skriver:

    Okej! Och S säger att JAG har sockerförbud om kvällarna för att JAG har lustiga drömmar. Du borde inte få äta socker alls 😀

    Ha det bäst gumman!

    *kraaaaaaaaaaam*

  6. vhcbloggen skriver:

    Haha! Kanske det! Men jag har ganska kul på nätterna iofs… 🙂
    *kraaaaaaaaaaaam*

  7. V skriver:

    Och här har Katta varit ser jag. Det är en mycket liten (blogg)värld 😉

  8. vhcbloggen skriver:

    *garvar* Jaa, ibland är den pytteliten! 😀


Kommentera

