Återbäring på lönen efter chefsprat, nu ska det skickas böner till Marginalguden och jäklars vad snygg jag blir av en ung flört! ;)

Stor-Bossen kom in och pratade med mig igår. Ett förvånansvärt lugnt och sansat samtal som slutade med att jag ”fick tillbaka” de pengar han tänkte dra från min lön. Varför han ändrat sig vet jag inte, men istället för att ta mina pengar så tar han istället min friskvårdstid från mig. Det må så vara, jag kan springa på lunchen istället för att gå då. *ler*
Hur som helst, ett lyckat samtal men det där med att byta jobb, det har jag inte släppt än. Jag behöver ett annat jobb, för hälsans skull… 🙂

Match imorrn som sagt, mot tabellettan Gnesta. Vet inte om det är mitt humör i allmänhet eller min sömnbrist, som gör att jag nästan inte ser fram mot matchen. Jag vill ju så gärna att de spelar så där enkelt och rakt som de faktiskt kan, men det lutar åt att det blir samma skräpspel som vanligt. Om det nu inte skett en positiv förändring och killarna själva insett att de måste koppla ur auto-piloten och köra manuellt. Det vore bra. Det blir ju lite jobbigare i och för sig, men jäklarns så mycket roligare med vinstgivande spel! 😀

Undra om jag ska ta och offra några linjaler och be några böner till Marginalguden för det verkar som killarna på nåt sätt gjort denne asförbannad av nån anledning. För marginalerna är inte ett dugg på deras sida (eller också får de lära sig att pricka bättre 😉 )

För övrigt måste jag säga att det känns väldigt smickrande att bli flörtad med av en kille som är i ”mina killars” ålder… Jäklars vad snygg jag känner mig! 😀

Andra bloggar om: , , , , , ,

2 kommentarer on “Återbäring på lönen efter chefsprat, nu ska det skickas böner till Marginalguden och jäklars vad snygg jag blir av en ung flört! ;)”

  1. Mocca skriver:

    🙂 Vad skönt att det har löst sig, hoppas det inte blir några kovändningar den här gången!

  2. vhcbloggen skriver:

    Tja, man kan ju alltid hoppas. 🙂 Försöker få allt skriftligt men det verkar vara nån fobi mot det hos honom… 😕


Kommentera

