Kanske blir målis kompis en amulett i kvällens match, fans hittar nog hit via bloggar.se o Plain White T’s spelas om man klickar på länken ;)

Ska jag berätta en hemlis? Eller inte direkt en hemlis, men jag fick ett mejl. Trodde det var spam först, men fick känslan av att jag nog i alla fall måste kolla.
Det var en hockeyspelare från Lettland, som spelat juniorhockey i USA, som ville komma och spela med oss. Hur tusan han lyckades hitta fram till mejladressen vet jag inte, eftersom han skrev på engelska, men okej. Jag vidarebefordrade mejlet till de som bättre behöver det, lagledningen. Säsongen är ju iofs slut snart *snyft* men till nästa sesse kanske? *ler o skakar på huvudet* Vilka märkliga ting som pågår…

Match ikväll för boysen, hoppas målis är helt hundra idag. Han har ju sin bästa kompis med sig på läktaren, så vinner de nu så måste ju hon följa med jämt! *garvar* Hon kanske blir en lyckoamulett vem vet? 🙂

Förövrigt upptäckte jag för nån dag sen att det var ett helt gäng som kommit hit till bloggen via bloggar.se och sökt på Värmdö hockey. Skoj och lite skumt samtidigt. Kul i alla fall att klubben/laget uppmärksammas ännu mer. 🙂 Grejen är att det bara är jag som använder den etiketten, men det upptäckte ni väl, när ni klickade på den i bloggen? 😉

Östervåla har snyggat till sin hemsida, tummen upp för det, men länkarna verkar vara lite vajsing på så jag hoppas ni hamnar rätt när ni klickar här (”Inför ÖIF-Värmdö”)

Jaja, här sitter jag och önskar att jag får åka hem snart (1½ timme kvar!) Jycken kommer nog vara lika trött idag, och förhoppningsvis sover han läääänge imorrn, eftersom dagisfröken är ute och power-walkar med honom varje dag. Super! Jycken får kalasbra kondis och jag flåsar som ett as för att jag sitter framför en dator nästan hela dagen… 😛

Hmmm… det saknas nåt… Ah! Pssst! Länken *pekar på smajlisen*

Andra bloggar om: , , , , , , , , ,

Kommentera

