Vännerna på Facebook tror jag är en vilde, mycket glad för lite o Värmdös supportrar borde applådera sig själva också

Hmmm… vad tror mina vänner om mig egentligen? På Facebook finns nämligen en True or False-applikation och självklart satte jag igång att ljuga mig blå om saker som (inte) hänt mig.
Samtliga som svarat tror att jag både var livrädd för hundar som liten och att jag åkt dit för misshandel… Hmm… Är det humöret tro? 😛 Däremot är det ingen som tror att jag åkt fast för ”sakta-körning” på motorvägen… Lite kul faktiskt, med tanke på att de flesta som åker med mig brukar gnälla på att jag faktiskt håller hastighetsbegränsningarna och köra ”väglusigt”. Hehe, mina vänner… Oavsett var de är i landet (världen) så finns det inga bättre än de! 🙂 Kärlek till mina vänner (även de som inte befinner sig på Ansiktsboken)

Tänk så barnslig jag är… Jag blir överlycklig av ett paket från Naturkompaniet. *ler* Jag hade nämligen lovat mamsen att nästa ryggsäck ska bli en av kvalitet, ingen 70-kronors från Biltema (förövrigt kostade den 39:- och gick sönder samma dag jag köpte den *suck*) Och eftersom jag är uppvuxen med Kånken så blev det nästan självklart att valet hamnade på en Fjällräven-rygga. Dock inte Kånken. Jag letade noga efter rätt modell, storlek och färg. Beställde så en svart Core 20 från Naturkompaniets webbshop. Strax därefter kom ett mejl från de. Det fanns inga svarta, alls! Skulle jag kunna tänka mig en i Oliv istället. *suck* Okej då… Lite besviken blev jag allt. Efter några dagar får jag ett mejl till. Leveransen försenad på grund av att det inte finns några ryggsäckar hos leverantören. Det gjorde inget, det var ingen ”ryggsäcks-kris” direkt. Så igår, kom avin och jag kutade ner till affären för att hämta mitt paket. Väl hemma sliter jag upp det och vad får jag se? Det som gjorde mig sådär barnsligt larvglad; En svart Fjällräven Core 20! 😀
Störtlöjligt, jag vet. Men kan man bli glad över så lite så har man mycket att vara glad för, eller hur! 🙂



Match ikväll mot Salem för Värmdö.
På bortais. Står i princip ingenting inför matchen ikväll, på Salems hemsida. Lite skumt. Eller tråkigt kanske, att det inte är mer fart runt ett lag. Men å andra sidan är det likadant för Värmdö nästan. Förutom att vi har bättre supportrar. Våra supportrar gnäller nämligen inte, de kastar inte skit på det egna laget och de peppar killarna. Tummen upp för er! 😀
Sen att det är lite si och så med publikstödet ibland, det är ju en annan sak. Men jag måste säga att det har blivit myyycket bättre nu! Härlig fart på läktarna. Coolt med ungarna också som skriker sig hesa och kaxar sig. websmileys.com

Andra bloggar om: , , , , , , , , ,

3 kommentarer on “Vännerna på Facebook tror jag är en vilde, mycket glad för lite o Värmdös supportrar borde applådera sig själva också”

  1. […] vad du snackar! Du är ju värre än mig! Förresten, alla de dära kartongerna som finns hemma (hon fick en ny igår, och blev hur glad som helst. Fast hon inte ens lekte med kartongen! Hon ville bara ha det som var […]

  2. Mocca skriver:

    Hurra hurra -härligt att du fick din ryggsäcken du ville ha. Och hmm….är du inte allt lite farlig ;)*garvar*

  3. vhcbloggen skriver:

    Jepp! Och den är sååå bra! 😀 Kvalitet var det ja. 🙂
    Hehe… lite då kanske… 😉


Kommentera

