Mitt Internetsurfande blir min död år 2088 och näe, jag kan inte låta bli – jag är nog sökordsberoende…

Hittade det här How and when will you die? hos Mysla
die.jpg

Oerhört intressant att man tydligen kan dö av för mycket Internet-användande. 😛

Veckans sökord;

askungesyndrom – Va? Är det verkligen en vetenskapligt medicinsk term?
telefonsignal boing – En sån skulle jag vilja ha faktiskt…
hästar med stake för tjejer – Förlåt?! Vad i hela friden menar du med det?
bloggar om skarpan – Nä, jag bloggar om Värmdö Hockey
hur kallt kan det bli? – Du lär vara död innan du märker det tror jag…
bocken livets aviga och rätta – Men? Den här veckan var det mer knas än vanligt tror jag…
Sök vhc – Ja gör det, så hamnar du här tydligen 🙂
inget tak till uterinken väsby – Mäh! Vad taskigt! Då blir det ju snö på den! 😉
bild på mina gummistövlar – Finns inte här. Har du tappat bort de får du leta nån annanstans.
ljus eller mörk choklad – Minst 70% tack så mycket!
bråk värmdö hockey – Näää vet jag inget om
att säga om din tjej dissar dig – ”Jag gör slut” är ett förslag. ”Jasså? Det är din morsa också” är ett annat… 😛
frågor på första dejten – Börja med att faktiskt gå på en dejt så märker du vilka frågor du får…
vad står det i hockeyn nu – Inte vet jag! Jag vet ju inte ens vilken match du menar! 😛

Sen är det maaaaasssor av sökningar på de ”gamla favoriterna”; vhc blogg, vhcbloggen, värmdö hockey (i olika varianter), nicklas bäckström, nicklas bäckström blogg, huliganer, lemurer och så alla dessa gummistövlar…. *skakar på huvudet*

Andra bloggar om: , ,

2 kommentarer on “Mitt Internetsurfande blir min död år 2088 och näe, jag kan inte låta bli – jag är nog sökordsberoende…”

  1. Walle skriver:

    Om man googlar på askungesyndrom så får du nio av tio träffar på förstasidan. Du kanske skulle bli konsult inom sökmotorpositionering? 🙂

  2. vhcbloggen skriver:

    *garvar* Ja kanske det! En ny karriär kanske? Hmmm… 🙂


Kommentera

