Skillnad på nörd å fåne, läsarna kommer från AIKs forum o VHC måste börja vinna fler matcher nu

Okej att jag är sporttokig, men det är visst skillnad på sportnörd och sportfåne eller? Länk

Och bara för att jag skrev i en kommentar att jag inte har så många läsare till bloggen så rasade det in ungefär hundrafemtio stycken härifrån. Så, skriv om Bajen så kommer det läsare från AIKs forum på Svenska Fans… *garvar* Underbart! 🙂

Jaja, match ikväll mot Åkers. Åkers som ju blev uppflyttade tack vare att Nyköping Griffins gick i konkurs (eller hur det nu var). De har trampat upp sig rejält så det blir nog en tuff fight.
För VHC är det bäst att vinna ikväll och även på onsdag, mot Salem (borta) annars är platsen till Alltvåan bara att glömma. Tråkigt, men sant. Det blir nog svårt hur som helst, eftersom Åkers sen spelar hemma mot Skarpan och det lär de inte förlora. Alltså hamnar VHC på en sjätteplats. Tror jag… *ler* Det är tight som attans i tabellen (från femte till nionde-platsen) så det kan i princip gå hur som helst. Om nu bara VHC hittar den där glädjen och kämparandan de hade i kvalet förra sessen så slipper de kvala den här sessen (om det fortsätter som det gjort…)

En bra tanke, men blir folk mindre ensamma för att de får pengar? 😉 Eller hur funkar det egentligen? Inte vet jag, men över lag tycker jag det kramas för lite. Så krama på, helt gratis också! 🙂

Andra bloggar om: , , , , , , , , ,

Kommentera

