Nu är det dags för nya, hårdare tag i VHC-truppen för att nå Alltvåan o ett mysterium dagen till ära…

Nähä, Nynäs blev för svåra de också. 9 – 4 slutade matchen. Gaaah!
Nu är det först Skarpan borta, Åkers hemma och Salem borta…. Sen får vi se om det blir Alltvåan eller inte. Så länge vi inte behöver kvala för att hänga kvar i tvåan är jag nöjd. Men det skulle ju vara kul med Alltvåan.

Förlust mot Åkers borta, förlust mot Skarpan hemma, så det är dags för revansch nu boys! Vinst mot Salem hemma sist, så det är bara upprepa det. Lättare sagt än gjort kanske, men om de visar hur mycket de vill och kan så löser det sig. Oavsett om de spelar borta eller hemma. Tycker jag. *ler*

Matchen mot Skarpan kommer spelas på deras ”berömda” månskensrink, Kärrtorps IP. Om nu det skulle vara nåt hinder för VHC att vinna vet jag inte, men de får nog kämpa ordentligt.

Det är väl knappast troligt heller att #9 hinner komma tillbaka efter den där smällen han fick, men det är ju så; En spelare gör inte ett lag…
Alltså måste resten jobba ännu hårdare för att ”täcka upp” för de spelare som av olika anledningar inte finns med i truppen.

Förhoppningsvis är alla friska, starka och fyllda med kämpaglädje inför matchen. Och under matchen också så klart. 🙂 Annars är det väl ingen mening? Om de verkligen vill vinna innan match och sen när de kliver in på isen så skiter de i det…. Då är det ju liksom ingen mening med det menar jag. 😛

Dagens mysterium – Kan nån förklara för mig hur det kommer sig att jag omedvetet tar exakt så många kuvert jag behöver för olika utskick? Varje gång? Fast det ibland är 7 jag behöver, ibland 35 osv… Skumt värre.

Andra bloggar om: , , , ,

Kommentera

