Sökordstisdag hamnade på Memory Lane och jag funderar över folks mentala hälsa igen…

Sökord, finns det nåt bättre? Det livar upp dagen en aning tycker jag. 🙂

åldersskillnad i kärlek – är oväsentligt. Egentligen. Bara man ligger på samma nivå, men jag kan avslöja att en man som är 10-15 år äldre inte behöver vara det mentalt. Snarare är det tvärtom. Ju högre siffra på legget, desto mer gubbsjuk fjortis i skallen.
lär dig vissla – är nog svårt att lära sig på en blogg tror jag…
repliker när man dissar – kommer ni inte hitta här. För det första är det elakt och för det andra är jag ruskigt dålig på det… 😉
gothard rock – jepp, Gothard rockar. Och de uppskattar en snabb transport till Kastrup. 😉
Bounty godis – Åh, jag hade recept på det förut. Och har väl fortfarande, bara det att jag inte riktigt vet var.
kamelen hockey .se – Eh? Va? Finns det nåt sånt? Coolt!
knäpp-kär – *garvar* Ja, i högstadiet var jag det… Och hittade killen på Facebook för inte så länge sen. 😀
tio sätt att bli av med en kille – Ska vi ta de i ordning eller? Det är nämligen relativt lätt….

Jag vet inte, men jag har väldigt svårt att tycka synd om dessa puckon som inte tänker till innan de gör puckade grejer. Som killarna i Danmark som härmade Jackass-gänget. Sickna nötter!
Trots upprepade uppmaningar från både tv-bolaget och Jackass-gänget själva, om att inte härma inslagen i programmet så fortsätter folk. Vet ni? Då får ni skylla er själva…

Förövrigt undrar jag varför somliga kollegor kräver att jag ska vara ett uppslagsverk, nummerupplysning till lunchrestauranger, fotograf (vilket jag iofs är, men inte enligt min arbetsbeskrivning utan på min fritid) och lay-outare (till deras privata saker). Missförstå mig inte, ingår det i mina arbetsuppgifter har jag inget emot att göra dessa saker och har jag tid kan jag göra det om jag känner mig snäll. Men att bli sur (!) för att jag inte har tid att göra deras privata grejer (som att ringa runt och kolla om en viss julklapps-kamera till dottern finns i nån butik i Sthlm) det går jag inte med på!

Nä…. dags för lunch känns det som… Mat och sömnbrist är ingen bra kombo… 😉

3 kommentarer on “Sökordstisdag hamnade på Memory Lane och jag funderar över folks mentala hälsa igen…”

  1. […] “sökmotortermer” som visar vilka sökord som lett besökare till sidan. Jag vet att VHC-bloggen är road av detta fenomen och ibland redovisar sina funderingar över hur besökare kommer till den ypperliga bloggen. Tar […]

  2. Lasse skriver:

    Jo jag har ju garvat gott åt dina sökord så det var väl bara att bjuda igen…

    Här har natten varit bedrövlig. Att bo på sjukan en vecka är inte kul. Taskiga sängar och sjuka barn som låter överallt. Tur då att mitt lilla hjärta sover som en offside… Bättre nu, snart hemma…

  3. vhcbloggen skriver:

    Usch då! Då lät verkligen inte roligt! Hoppas du mår bättre snart och att du får en riktigt skön natts sömn när du väl kommer hem. 😀


Kommentera

