Företag söker skitfulla medarbetare kanske, BIF struntar i att vinna (som vanligt?) o det är lite si å så med det där…

Hmmm… det stod ”skillful” i annonsen, jag läste ”skitfull”… *garvar* Undra just vad det är för företag som söker en skitfull medarbetare, knappast AA va? 😛

Å Brynäs förlorade… iiiiigen… Det är ju så man blir trött. Tänk att det ska vara så svårt att spela hockey…
Boorkens Almtuna däremot lyckades bättre, 2-1 mot Nybro. Det tar sig.

Äh… det är fredag eftermiddag… Vad gör jag här egentligen? Fullt upp ja, men så fort jag börjar på ett projekt så kommer nån annan och rycker i mig… Mina kollegor har visst inte heller lärt sig ”Nej”. Jyckens tonårshormoner börjar rusa nu så det blir liksom lite si och så med lydnaden… *suck*

Fasen vad mycket punkter det blev överallt…. *ler*

Jaja, nu skiter jag i det här å går hem. Ajö!

Andra bloggar om: , , , , , , ,

Kommentera

