Snabba personalchefer, VHC-spelarna är så unga att de är senila o Månssons straff var milt för en med högre inkomst än jag…

Sökte ett jobb igår. Idag, alldeles nyss, kom svaret på mejlen: Tack för ditt intresse men tjänsten har tillsatts av annan sökande.
*svär så det osar* vad snabbt de jobbar på den personalavdelningen! Grrrrrrrrrrrrrrrr!!!

Jaja, ikväll är det äntligen match! Oooiih!! Ska bli spännande att se ”nya VHC” mot ”gamla(?)” Nynäs. *ler*
Nynäs som spöade Sudret med 9-2, illa illa. Hade gotlandsboysen vaknat på fel sida sundet tro? 😉 Sen har Nynäs två oavgjorda och ytterligare två vunna matcher. Värmdö började med en oavgjord på bortais (mot Hanviken/Tyresö) sen var det vinst mot Spånga, två svidande förluster på Gotland och en ny vinst mot Gnesta borta.
Det kan nästan gå hur som helst ikväll. Nästan, skrev jag. Men skriver jag att en förlust inte finns som möjlighet, då lallar de väl omkring som yra höns och lämnar målet vidöppet för motståndarna? *ler* Jag tror de fixar en vinst, minst en oavgjord i alla fall, de är så bra. Även om de ibland glömmer bort det. Jädras snorungar! Senila vid så ung ålder… Illa illa… 😛

Dessutom spelar ju BIF match ikväll också. Dock utan Boorken. Blir det förlust igen ska jag skratta högt, annars är det väl bara applådera och berömma de nya tränarna till väl utfört arbete?

Och Månsson fick ett milt straff. Om nu 27 + 5 tusen är milt? För mig skulle det vara i det närmaste katastrof, jag har inga såna pengar. Å andra sidan har jag för vana att låta bli att supa skallen i bitar och hota poliser. *ler* Lesson learned, Månsson? 😛

Andra bloggar om: , , , , , , , ,

Kommentera

