Inga kanelbullar här, modeslavar, VIK-fansen svär om bönder och Dida, vilken jädras tönt!

Jaja, jag skulle ju kunna göra det ”lätt” för mig och skriva nåt om Kanelbullens dag (ursäkta men, vilket j-a påhitt!) för att få läsare, men jag struntar i det. 😛

Sprang rakt på chiefen när jag skulle ut och akutpromenera med valpen (när ska han lära sig att det är dåligt att äta skräp?) Han tittade menande på valpen och frågade om det inte var så att jycken skulle börjat på dagis vid det här laget… Jopp, men det blev ju inte så, förklarade jag. Varpå chefen uppgivet andas: Nääe…
Jag vet inte om han sa näe för att hunden måste vara på jobbet eller för att jag förklarade att jag inte hade tid att prata mer eftersom hunden var dålig i magen… Skit samma vilket, vad ska de göra? Säga upp mig för att jag inte får nån dagisplats eller hundvakt? Det kanske de gör, om det är lagligt (nån som vet?)

Gick in på AB och kollade sporten. I en av sidokolumnerna gör de reklam för bland annat, sin egen modeguru och i ”blänkaren” står det ”Vad ska jag köpa för jacka?” Eh? Köp en som är varm vettja… Herregud! Är man sån slav under strävan att vara som alla andra då kan man lika väl frysa häcken av sig i vinter tycker jag. Köp en som är både snygg och varm så är du ”hemma”. Betala gärna runt tusenlappen för den också så håller den längre (iaf brukar de det). Hur svårt kan det vara att tänka själv?

Och ”stackars” VIK åkte på stryk igår. Och om jag inte minns helt fel så var det nån som kommenterade matchen med ”Jävla Borås bönder” *garvar* Så kan det gå, man kan ju inte vara på topp jämt! 😉

Såg förresten #18 på bussen igen (har sett mer av honom än ”nödvändigt” kanske, men va tusan, det är en annan historia). Kände mig superfräsch *ljuger så det dånar* Först hade jag gått en låååång promenad med jycken (svettig, varm å rufsig), dessutom tyckte vappen att det lät så oerhört spännande när jag snöt mig att han tvunget skulle hoppa upp å bita mig i näsan! Nu var det ju inte just näsan han var ute efter, utan pappret men tänderna hamnade liksom där bara av sig självt liksom… Tjusigt.

Men! Vad är det för fjollor som kutar omkring på fotbollsplanerna? Ärligt! Det var nog det värsta, hittills i alla fall… *skakar på huvudet* Och att Celtic skulle bötas och straffas? Visst, det ska inte vara knäppgökar inne på plan (förutom de som spelar då) men är det nån som ska böta är det väl Dida?! Eller så kan han få ett Gyllene Hallon för sämsta filmning 2007…?

Andra bloggar om: , , , , , , , , , , , ,

Kommentera

