Missad seriepremiär för VHCs fotograf, Robert Kristan får inte spela för HV o jag är så kort att jag inte hörs… :P

Det stör mig rätt mycket att jag missar seriepremiären för VHC, men säsongen (som är lång men ändå tar slut så fort) har ju precis bara börjat (nähä?) Läste på H/Ts hemsida att Lillis varit tränare hos de också. Intressekonflikt? 😛
Tyresö vann sin sista träningsmatch, mot Sollentuna (som dessutom kom med ett rejält stukat lag, 11 spelare borta). H/T har vunnit lika många träningsmatcher som de förlorat, men siffrorna är lite intressanta. På hemmamatcherna har man lyckats göra hela sju mål på tre matcher och förlorade med det dubbla antalet. I bortamatcherna gjorde de 12 mål och släppte in 10. Var deras motståndare sämre på hemmais eller var H/T bättre? Märkliga siffror… 🙂

Fick reda på (genom en kommentar från Sara) att Kristan kan vara på väg tillbaka. Och efter lite googlande såg jag att, visst stämmer det. Det är dock inte BIF som står först i kö (där är det väl fullt va?) Skellefte AIK är de som ligger ”närmast” just nu, men enligt agenten kan det bli i princip vilket lag som helst i Elitserien. Jag svär, så länge killen inte går till HV71 (ta i trä) så är det helt okej med mig (snällt va) att han inte hamnar i Gävle igen.

Förövrigt tycker jag det är rätt spännande att jag inte hörs, fast jag pratar så mycket (eller kanske just därför? 😛 ) Jag har förklarat, för samtliga på kontoret, varför valpen fortfarande är med på jobbet. Men ändå frågar de, ändå lägger de sig i, ändå kommer de med gnälligheter (för att de inte gillar hundar…) och jag undrar stilla varför jag inte hörs? Jag är ju iofs lång som en smurf så jag kanske inte hörs ända upp? *garvar* Jag får skaffa mig styltor tror jag. *funderar* Eller såna där sproing-skor som har spiraler på så jag kan hoppa, det är nog nästan roligare än styltor. 🙂

Hmm… klockan är tjugo i elva, och jag är hungrig redan. Skumt…

Andra bloggar om: , , , , , , , , , ,

Kommentera

