Jag hittade en Brynäslåt och en massa sökord som jag tydligen förbarmat mig över tidigare i bloggen

Eftersom det är så många som söker på ”Brynäs-låten” så kikade jag runt lite, och hittade det här inlägget hos bullen 29. Det kanske kan vara nåt?

Förresten var det nån som sökte på ”hjärnstillestånd” och hittade hit. Skönt att det inte bara är jag som har det ibland… eller nåt… 😛 Sen var det nån som sökte på ”julafton?” och jag har svaret – 24 december (varje år) *garvar*

Åsså var det ju några till som jag bara inte kunde låta bli att delge er… 🙂

lemur husdjur – igen… nej nej nej nej nej, absolut inte
Jasså – jajjemän!
hur man målar en zebra – oj, det är svårt, jättesvårt… de står ju förf… inte still!
schäfer kuta – ja, usch… Jag tror jag vet vad sökarna var ute efter. Schäfern Cuta blev kidnappad på sin egen tomt och är numera troligtvis, på ett mycket suspekt ställe där hundars liv inte räknas ett jädras dugg!
gör det själv på brynäs – gör vaaaad exakt, på Brynäs? 😛

Andra bloggar om: , ,

Kommentera

