Världens bästa Macka, sökordsorgien domineras av Sudrets Noonan och division 2 hockey för resten av slanten

Mackan! Så poppis att 27% av 1000 tillfrågade amerikaner (varför fråga så få?) skulle välja honom som sällskap i en nödsituation. Jag kan inte säga att jag är förvånad, killen är mäkta populär i min familj också. Så pass att mamsen fick en dvd-box med (vilken säsong det nu var) i julklapp.


Åh vad jag älskar mina sökord! Min dag har varit rent blääää-trist så mina sökord till bloggen får liva upp mitt humör lite (annars skulle man ju kunna tänka sig att humöret borde stiga lite för att det är fredag, men det är ju just det… Jag vill att det ska vara lördag! 😛 )

Absolut populärast den senaste veckan var olika varianter på Sudrets nyförvärv Jake Noonan. Det roliga är att det är flera som sökt på samma fraser. Spännande…

jake noonan sudret
sudret hockey jake noonan
sudret hockey noonan

Sen var det hockey…

VHC B-laget – Felstavat! 😛 A-laget ska det vara. 😉
”värmdö hockey blogg” – Oups… är det den här tro? Eller finns det fler? 😀
snygga hockey tabeller – Börjar med antingen VHC eller BIF och slutar med … tja vilket annat lag i division 2 som helst eller HV71 alternativt DIF… 😛

Sen var det ju som vanligt några som jag bara… eh…?

baby+avtryck – varför vill man göra så? Kladda ner ungen med färg, tryck mot en canvasduk och vips så har man sitt baby-avtryck… Men varför?
hur många år är ett hundår – sju sägs det
varför biter hundar – därför att de har så förbaskat dåligt minne och glömmer bort att de inte får göra så
bartender yngre barfota – Va?!
lära sig dissa – kan man nog inte göra här. Jag vet inte, jag skriver så mycket att jag upprepar mig för att jag glömmer hälften efter ett inlägg eller två fast jag vet inte riktigt hur man gör när man dissar…
hur flörtar man? – Deeet vet jag inte heller, det går av sig självt bara liksom…
hålla tummarna på engelska – heter ”Keep your fingers crossed”
hemskt att vara Polis – oj, då borde du byta jobb…
Dissa din kille – ja gör det, så kan vi gå och mingla på krogen sen eftersom du har blivit singel igen
jag är en tjej – Wooho! Jag med jag med!! 😀 *skakar på huvudet o ler*
bilder på hur man tvättar rätt i tvä – skulle nog vara ”tvä…tthallen” kanske? Nä, några såna har jag inte…


Trånkan vann mot NHK, gött! Trångsunds trupp ser lite tunn ut på pappret, många som slutar men inte lika många som tillkommer. För VHCs #10 hoppas jag att laget ”fettas” på lite så det blir ordentligt spel. Bara att gratulera till segern. Å andra sidan är ju killen van att förlora… 😉 Men det går nog att vänja sig vid att vinna också (VHC gjorde ju inte annat än vann, i kvalet! 😀 )Fortfarande ingen ny trupp i VHC… *suck* Kom igen nu! 😛 Jag är nyfiken! Ska nog ringa lagledarn och höra när det blir. Träningsmatch mot Norrtälje på tisdag. De vann för övrigt hemma mot Spånga och periodsiffrorna är lite intressanta, verkar som luften gick ur motståndarna ordentligt i sista perioden –
Periodsiffror 1-1,1-0,2-0 Länkar till NIKs sida också… så ni kan läsa allt om matchen.. 🙂Andra bloggar om: , , , , , , , , ,

Kommentera

