Bäckis målar, zebror blir möss, BBB vinner SM-guld och min hjältepersonlighet är en aning splittrad…

Bäckis börjar med att måla mot Flyers. Det börjar ju bra för Valbo-pöjken. Bara hoppas han ger experterna ”rätt” då, att han tar en plats i Caps andra-kedja. Lite intressant att han säger att spelet inte (ens) håller Elitserie-klass, eller var det sitt eget spel han pratade om? För NHL är väl mer känt som ”världens bästa liga” eller?

Och ”zebrorna” ska bli grå möss… Trist uniform måste jag säga, gillar verkligen ränderna på längden! De på tvären såg ju för tusan ut som en pyjamas! *garvar* Varför inte helt svarta uniformer? Eller i och för sig, om det är en liten domare kanske spelarna misstar honom för en puck? Intressant också att, enligt ABs röstning, över 80% (just nu) vill ha kvar ”zebrorna”.
*googlar* Men hallå? Hur tusan hittar man domareförbundet då? Jag vill ju se hur tröjorna ser ut ”på riktigt” och inte ABs fula manipulation bara…

Risken är väl att dessa grå möss blir överåkta för att de syns så dåligt? Särskilt med tanke på vad Boorken säger om kommande säsong (åh vad jag älskar den mannen! ) Jisses, se upp, nu kommer Boorkens Bad Boys! Förövrigt tycker jag artikeln är skriven med en skön glimt i ögat och det är nästan så jag tror att Magnus Nyström är BIFare (kanske han är också, fast jag inte vet om det…) 😉


Apropå det där med gäspningar (förra inlägget). Om det nu skulle vara så att det visar på empatisk förmåga, vore det inte då en alldeles ypperlig idé att sitta och gäspa under anställningsintervju? I alla fall om man söker jobb där empati är en stor fördel. Som läkare, barnmorska, polis kanske, lärare och övriga som har med människovård att göra.


Har ni sett TV4s nya serie Heroes? Den är grym! 😀
Hittade ett test hos boysen på enbloggavfyra och gjorde självklart (inte) samma test som fanns på den bloggen, utan istället Heroes-testet… Hmmm… multipla personligheter? Det visste jag inte om mig själv… 😛

Which Heroes Character Are You?
You are part Hiro. You are everyones favorite Japanese tourist. Your time is well-managed and you make sure things get done. On top of that, the girls always want a second chance with you.
You are part Jessica. You are a two-faced bitch most of the time. Friends are friends, and enemies don’t want to be your enemies. No one messes with you.
Find Your Character @ BrainFall.com

Andra bloggar om: , , , , , , , , , , ,

2 kommentarer on “Bäckis målar, zebror blir möss, BBB vinner SM-guld och min hjältepersonlighet är en aning splittrad…”

  1. doggblogg skriver:

    Ähum!

    Mitt Heroes resultat 😉

    You are Jessica. You are a two-faced bitch most of the time. Friends are friends, and enemies don’t want to be your enemies. No one messes with you.

  2. vhcbloggen skriver:

    *garvar* Härligt! Känns skönt att vara din vän och inte din fiende! 😉 😛


Kommentera

