VHCs poängkung blir omnämnd på SF, ny livvakt tack (åsså ska h*n slipa skridskor) o Idolrockers gör livet gött!

Kolla vad jag hittade på Svenska Fans nya division 1-sida;

Talangerna i Division 1D
Trångsund
Marcus Milemark , Forward född 1988

– Gjorde 40 mål i Division 2 i fjol för Värmdö, hur många blir det i ettan ?”

Jaa, en spelare gör ju inget lag, trots att han hade stor del i VHCs ”framgångar”… hrmm.. förra säsongen. Men förre poängkungen kommer nog spela i division 2 igen. Såvida han inte blir värvad till ett annat lag i ettan när Trånkan trillar ner förstås. Å andra sidan blir han nog värvad ändå, killen har talang, helt klart. Det enda som ”fattas” är väl bara lite flyt? 😉 Usch vad jag svammlar… bara för att det är sent, och för att jag tycker valet av division 1-lag var överilat. Men vad har jag med det att göra? Absolut ingenting. Så det är bara önska honom lycka till och hoppas att han fortsätter utvecklas och kliva upp i seriesystemet. Ettan, allsvenskan, ES… Vem vet, han kanske går hur långt som helst? *ler*

Förövrigt behöver vi en ny materialare till A-laget nu när min ”livvakt” försvann samtidigt som sonen hans… Nån som är intresserad? Jag kan fylla på vattenflaskor och tvätta tröjor, men slipa skridskor… det kan jag inte, tyvärr. 😛

Oj, jag är alltså inte alls jättetrött jämt, jag är bara fasligt empatisk av mig…. *gäspar* 😉
Jycken måste också vara empatisk då, för han gäspar lika ofta som jag… Eller så kan det faktiskt vara så att vi är jättetrötta och gäspar bara därför. 😛

Dagens Idol… wow… Rocker-Thomas och Otis-Oskar…. Verkligen två Halleluja-moments! Jag bara slöt ögonen och njöt i fulla drag. Men jag önskar att den snälla juryn (eller är det bara Daniel som hakat upp sig?) ska sluta säga ”På riktigt”… Det öppnar visserligen för snärtiga ironier, men … nä… Ser verkligen fram mot att få se alla rockers igen i årets drabbning om vem som blir gamla svedalas nya darling… 😉

Andra bloggar om: , , , , , , , , ,

Kommentera

