Vhcfan kliver ut ur garderoben och ”outar” sig pang på rödbetan rätt ut i cyberrymden…

Jo, jag måste väl erkänna hur det egentligen ligger till… Jag har ju smygit runt i den mörkare delen av bloggen och bara myst… Nu är det slut med det…

Det här…

0019.jpg

…det är jag! *pust*

Sådär! Nu känns det genast mycket bättre! Som en sten lyfts från mitt bröst… Lättare att andas… Skönt! 🙂

Andra bloggar om: , , ,

6 kommentarer on “Vhcfan kliver ut ur garderoben och ”outar” sig pang på rödbetan rätt ut i cyberrymden…”

  1. doggblogg skriver:

    *busvisslar och skriker fräcka ord*

    Det är rätt gumman!
    Visa vad du går för 😉

    *kram*

    /a som har snott jyckarnas blogginlogg

  2. vhcbloggen skriver:

    *garvar* Ooh yeah! 😉
    *kram*

  3. Lasse skriver:

    Du har ju bara öppnat garderoben men står kvar i mörkret… Kliv fram i ljuset…

  4. vhcbloggen skriver:

    Nänänä, nån måtta får det vara! 🙂
    Undra just varför det är så svårt att ”kliva ut” i ljuset o ”visa allt”..? 😉 Får fundera på det en stund…

  5. Lasse skriver:

    Visa allt…? Nej nej men tänd lampan bara…

    Själv fastnar jag inte på bild, bara i ursäkter att inte hamna på bild…

  6. vhcbloggen skriver:

    Haha, inte ALLT allt, men på ett ungefär… *ler*
    Oftast håller jag mig bakom kameran, men då o då får jag en linslus-attack… 😛


Kommentera

