Kommunikationsbrist ger dåligt humör, topplistan får vänta o jag gör mitt allra värsta för att tippa division 1 hockeyn…

Ibland funderar jag över hur trött jag egentligen kan bli innan jag skäller ut folk… Idag var det nära. Tänker inte dra allt som bidrog men det där med kommunikation(sbrist) hade en stor del i det hela… Varför varför varför kan man inte prata med varandra?? Fattar inte så mycket av det där…

Jaja, shit the same… Egentligen hade jag tänkt att göra Topplistan för lagens hemsidor, men jag gör det senare när sessen drar igång ordentligt istället. Förstaplatsen ser nästan ut att hamna hos förra sessens etta, Sudret. Sistaplatsen är fortfarande Spånga. Däremot, utom tävlan, men väl värd ett hedersomnämnande är Ormsta HCs hemsida (trots felstavad huvudtitel 😉 ) Väldigt uppdaterad, levande och en skön stämning. Tummen upp för det! 😀

Ska jag tippa division 1 nästa säsong så tror jag Trånkan trillar ner i tvåan direkt och Nacka eller Botkyrka får kvala. Varför NHK då? De som är så bra? De som har Tommy Boustedt som tränare? Jag har sett deras värvningar och framförallt deras förluster, så det ser lite tunt ut. Men men, vi får väl se om det blir derbyn redan nästa säsong eller om klubbarna (nu pratar jag ju om de som räknas 😉 ) byter serie med varandra. 🙂

Andra bloggar om: , , , , , , , , , ,

Kommentera

