Motorvägen till Helvetet svängde av mot Stockholm o Globen och en dansk stolle blir bara bättre å bättre underhållning

Yes, jag erkänner… Jag är fast i Idol. *ler* Oftast ser jag bara uttagningarna, de är roligast. Sen är det mest popsnören som tävlar med tuggummipopbidrag varje vecka… Nä tack. 🙂
Fy f..! Jag lider verkligen med juryn…. Min personliga (och enda) favorit var tjejen som fick första guldbiljetten. Att gå in, sjunga Highway To Hell med AC/DC och bara äga. Rakt av! Hoppas hon vinner hela alltet, Sverige behöver fler hårdrockstjejer! 😀

Är det förresten elakt att skratta åt de där stollarna som plågar juryn? Vissa är ju hysteriskt roliga! *garvar*

En annan stolle är ”dansk-svensken” som, vad jag hörde senast idag, inte är särsilt omtyckt på någon sida sundet. Han blir stämd på nästan 13 miljoner (om jag nu räknat rätt) det nu var, så de där eventuella hundra tusen han får av kanal 5, för sin ”exklusiva” intervju är ju en spottloska i havet. Han bara fortsätter att göra bort sig den killen. Underbart! *tar fram popcornen*

Andra bloggar om: , , , , ,

2 kommentarer on “Motorvägen till Helvetet svängde av mot Stockholm o Globen och en dansk stolle blir bara bättre å bättre underhållning”

  1. jenny skriver:

    ja vad ska jag säga? Tack som fan för ditt stöd!!!
    kram Jenny

  2. vhcbloggen skriver:

    *ler* Var så god, jag tyckte du rockade skiten ur samtliga sökanden! 😀
    Lycka till med allt! 😀


Kommentera

