Java å då va, tysta ES-regler, Värmdös trupp oklar o Idol-juryn var väl inte så elak?

Ärligt, jag håller på att få hjärnblödning på de här j….. java-och php-scripten! Gaaah!! Varför funkar det inte?? Kan nån hjälpa mig att få ordning på mitt jäkla webbgalleri så blir jag jätteglad… Det som finns nu är ingenting att visa upp för kunder (faktiskt inte ens för familj och vänner… Bläääää!)

De nya ”tyst-reglerna” gäller väl bara ES kan jag tro? Inte för att det snackas med domarn så himla mycket i division 2, det skriks mest… 😛
Men jag kan hålla med om att det är oerhört störande när det blir långa pauser i spelet för att saaaaamma spelare snackar med domarn om precis vartenda ”felaktiga” beslut. Bra också att det inte läggs munkavle helt på spelarna, lite snack måste det få vara och kommunikationen är viktig, även mellan domare och spelare. Men det där malandet, det ska bort och det tycker jag är bra. 🙂

Kikade in på VHCs officiella sida… Konstigt, det står ingenting om nån webbansvarig längre? Eller, det är väl inte så konstigt egentligen, han hade ju inget att göra stackarn. Nej, vänta nu blev det fel igen, jag menar – han gjorde ju ingenting, stackarn. *garvar* Oj! Var jag elak nu? 😛 Det skiter jag i…
Kollade på NIKs sida också, men inte kan det väl vara så att de bara har en målvakt i årets trupp? Den ser lite tunn ut över lag tycker jag, fast våran ser väl ännu tunnare ut… Jag har inte sett nån ny uppsättning i alla fall… och nu är det september coach! Det skulle ju vara klart nu! Kom igen! Stilla min nyfikenhet! *desperat* Snääääääääääääääääälla!!! *ler brett* Dessutom är det ju träningsmatch mellan just NIK och VHC den 18:e. Iiiiih!! Hockey!!! 😀 *boing boing boing*

Njae, det vet jag väl inte om säsongens Idol var så himla elakt som jag trodde. Okej då, lite elakt var det, ”Det är ju tur att nån tycker om dig…” *garvar* Daniels (?) kommentar till tjejen som sjöng ”Tommy tyyyyycker oooom mig….”
Två tre stycken riktiga kalassjungningar (bland annat tjejen på caféet, jisses!) annars var det mest bara skräp. Inte lika illa som jag trodde dock, med tanke på vad som skrivits

Fast jag blir lite halvtrött på att jag inte längre kan se klippen från programmen, på jobbet… 😦

Nya programledarna får tummen upp båda två! Härlig energi! 🙂 Att sen majoriteten av de som röstat på Expressen tyckte de var ”otroligt töntiga” tycker jag säger mer om dem än om programledarna… 😉

Andra bloggar om: , , , , , ,

Kommentera

