Veckans sökordstopplista var full av VHC, gummistövlar och Carolina Klüft…

Topp 5-sökord vecka 35 (så här långt dårå)

gummistövlar 11 – som vanligt alltså… Mycket poppis sökord. Men sen dök den här upp;
(gummistövlar, uffe 1 – eh… har han såna? Och i så fall…. vad i hela ?? gör han i min blogg??)
Carolina Klüft Naken 11 – men alltså… Varför?? Vad knäppa ni är!
träning för magen+bilder 10 – hmm…. Fitness-tips? I den här bloggen? Tja, nånstans kanske då… Står antagligen nåt om rockringar o skrattkramper.. )
tjottahejti 8 – yes, där har jag varit några gånger
VÄRMDÖ A LAG 4 – Kommentar överflödig

Sen några som bara förvånade mig lite…

är det någon som stramar aik matcher – que?
vem har länkat till mig? – inte vet jag!
valpen gnäller om inget händer – kan meddela att vissa valpar gnäller oavsett
vad är senil – när man som jag, glömmer både det ena och andra
tatueringar läker snabbast – till skillnad mot vad?
norrtälje psykvård – vet jag inget om
livet i häktet – vet jag inte heller nåt om
kostnader polisens fotboll – va?
kamera vhc – vet inte riktigt vad du sökte efter men ja, kamera + vhc = vhcfan… 😉
jobba på pralinhuset – gör jag inte, men vilket drömjobb!
höns – är äckliga
HUNDEN FISER – jo det ska gudarna veta att han gör!
en tjej luras – jasså? Vem då? Och om vad?
dagens straff – borde gå till den stolle som igår natt levde rövare i trapphuset så vappen fick frispel och skulle vakta hela huset mot inkräktaren. Straffet blir att skrapa bussar o tunnelbanor rena från intrampade tuggummin.
bänka ishockeyspelare – måste man göra ibland.

Andra bloggar om:

Kommentera

