VHCs ispremiär folktom i jämförelse med Modos, Sperrle spikar o jag låter hjärnan löpa fritt

Över 4.000 personer såg Modos första officiella ispass. Imponerande, men säkert var en del av orsaken, Magnus Wernblom och Peter Forsberg.
Idag är det VHCs första ispass. 4.000 personer får nog inte ens plats i Ekhallen, men å andra sidan tvivlar jag starkt på att det blir någon rusning direkt. *ler*

Jahaja, Sperrle spikade igen mot Almtuna (för övrigt förväntar jag mig att Brynäs vinner en sån match). Korhonen (som de flesta bif:are på HS hyllar) var tvungen att kliva av redan efter en period pga ömmande ljumskar. Ja det bådar ju gott inför framtiden…

Just nu sitter jag och är avis på min valp som snusar så sött vid mina fötter, ser skönt ut… Själv har jag egentligen inte alls någon lust att truga för teknikens vidunder (som vägrar göra som jag säger).

Funderade på en grej igår. Om man rapar, samtidigt som man dricker vanligt kranvatten… Kan man säga att det blir bubbelvatten då? Lite lyx i vardagen så där… 😛

Andra bloggar om: , , , , , , , , ,

Kommentera

