Fyrklöver gav dilemma, curlade skräpvandaler o tur för halsen att det bara är träning för VHC

fyrklover_2.jpgSnacka om dilemma! Jag hittade en fyrklöver! 😀 Och så säger kollegan; ”Då får du önska dig nåt”
Okej…. Vad tusan ska jag önska då? Jag behöver ju egentligen ingenting… *skakar på huvudet* Å andra sidan kan jag ju roa mig med att förundras över det faktum att det var tjugo år sen jag senast hittad…. *insåg precis hur länge sen tjugo år är* …. senast hittade en. 🙂

En liten fråga bara… Hur tänker de som slänger allt möjligt överallt? Jag hittar, dagligen, snusdosor, strumpor, kartonger, plastbitar, glas (helt och trasigt) och diverse annat. Skulle inte förvåna mig ett dugg om jag hittade…. eh…. ett piano eller nåt när jag är ute i skogen och knallar… 🙂 Okej, det kanske är för att jag är valpägare som reflekterar extra mycket över skräpet. Men ärligt, är det någon som tycker det ser fräscht ut? Eller har dessa människor blivit ”curlade” av sina föräldrar (redan innan curling-föräldrar var uppfunnet?)

Snart snart snaaaaaart får jag gå härifrån!!! Oooooiiiihh!! 😀 Upptäckte dessutom att jag inte rört inställningarna på kelvingraderna på kameran så där blir det inga problem. Det är bara det att jag måste ”påminna” kroppen om hur man fotar hockey (på mitt vis). Jädras vad kul det ska bli! Kallt säkert, men kul. Har fortfarande lite ont i halsen så det är väl tur att det bara är träning, och inte match, annars hade jag nog inte haft nån röst kvar imorrn… 🙂

Andra bloggar om: , , , , ,

2 kommentarer on “Fyrklöver gav dilemma, curlade skräpvandaler o tur för halsen att det bara är träning för VHC”

  1. Mocca skriver:

    Attans förkylning att inte gå över över.
    Krya på dig vännen.
    *kram*

    Btw: Jag missade VIK:s ispremiär eftersom jag åkte samma dag -böööööööl 😦

  2. vhcbloggen skriver:

    Sommarförkylning… tsss! Det suger!
    Tack för omtanken!

    😯 Missade du?? Stackare! Du får läsa mitt (nästa) inlägg om gårdagens träning (och bli ännu mer avis? 😉 )
    Ha det gott tjejen! *kram*


Kommentera

