Nattfajt mot babian, Värmdö Hockey-boysen går på is o tråkas den som tråkas bör..

Åh fy f.. vilken natt! *gääääspar* Mardrömmarna avlöste varandra, vaknade av att mamma stod i vardagsrummet och tyckte jag sjåpade mig, insåg att jag fortfarande sov och försökte vakna, men nähä inte det.. ”Somnade om” och fortsatte mardrömma. Brottades med djur på extrajobbet, blev attackerad och biten av en babian.. *suck* Är det konstigt att jag är trött, så som jag har hållt på inatt..? *garvar*

Nästa vecka går boysen på is. Måste flörta lite med lillebroren så han kan vara hundvakt medan jag går ner och värmer upp kameran i ishallen. Måste bara hitta det andra batteriet som mystiskt försvunnit i röran och alla minneskort.. Suck, det blev en rejäl ommöblering i samband med hundköpet… Undra om jag kan lära honom att städa och tvätta och så? Eller måste jag skaffa en karl för det? 😛

Hmmm… undra om jag ska sms:a exet och tråka honom lite för Bajens dåliga spel och tillika förlust igår mot Örebro? Moooaaaahahaha! Fast jag vet vad han kommer svara; Man kan inte vara bäst jämt.. Nä visst inte, men det är lite kul att retas. Varför blir man så sur när någon tråkar en om favoritlaget förlorat? Personligen känns det ”värre” när VHC förlorar än när Brynäs gör det och när det gäller fotboll blir jag ju förbannad när IFK spelar som skräp och kollegorna (Bajare hela bunten) sätter igång. Men såna är reglerna. Samma lika för alla. *ler* Den, vars lag förlorar, ska tråkas. Så är det bara.. 🙂

Andra bloggar om: , , , , , ,

Kommentera

